Gå til innhold

Hvor Bridget Jones er du?

Anbefalte innlegg

Gjest Kålungen
Skrevet

Du ER Bridget

Score: 36% Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen? :overrasket::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ER Bridget

Score: 36% Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen?

Was?? :overrasket: Makan til BS!!? :sur:

Gjest Chriselia
Skrevet

Veldig Bridget

Score: 40% Du er vel ikke helt som alle oss andre er du vel? Du er klønete og useriøs av natur. Det er nok mange som ler av deg, men ikke ondsinnet. Du blir elsket for den du er...

Skrevet

Jeg er visst Brigdet jeg. Visste jo det fra før av. Teller kalorier, røyker for mye, drikker for mye, griner for mye, sover i stygg nattkjole, hører på dårlig 90-talls musikk.. i det hele tatt.

Tar meg et glass vin for den, jeg.

Skrevet

Du ER Bridget

Score: 19%

Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen?

Skrevet

Du ER Bridget

Score: 36% Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen?

Jaja, Bridget ble jo sammen med Mark Darcy, så da er det vel håp for meg og ;)

Skrevet
Du ER Bridget

Jaja, Bridget ble jo sammen med Mark Darcy, så da er det vel håp for meg og ;)

Det samme tenkte jeg. :ler::sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest christineemily
Skrevet

Jeg også ER Bridget. :klø: :overrasket: What??? :forvirret: Jeg er kanskje en kløne, men jeg æ'kke sååå på jordet da!

Skrevet

Score: 25%

Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...