Gjest Kålungen Skrevet 17. desember 2005 #21 Skrevet 17. desember 2005 Du ER Bridget Score: 36% Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen?
Snabelsnuppa Skrevet 17. desember 2005 #22 Skrevet 17. desember 2005 Du ER Bridget Score: 36% Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen? Was?? Makan til BS!!?
Gjest Chriselia Skrevet 17. desember 2005 #23 Skrevet 17. desember 2005 Veldig Bridget Score: 40% Du er vel ikke helt som alle oss andre er du vel? Du er klønete og useriøs av natur. Det er nok mange som ler av deg, men ikke ondsinnet. Du blir elsket for den du er...
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2005 #24 Skrevet 17. desember 2005 Jeg er visst Brigdet jeg. Visste jo det fra før av. Teller kalorier, røyker for mye, drikker for mye, griner for mye, sover i stygg nattkjole, hører på dårlig 90-talls musikk.. i det hele tatt. Tar meg et glass vin for den, jeg.
Rebelle Skrevet 18. desember 2005 #25 Skrevet 18. desember 2005 Du ER Bridget Score: 19% Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #26 Skrevet 18. desember 2005 Du ER Bridget Score: 36% Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen? Jaja, Bridget ble jo sammen med Mark Darcy, så da er det vel håp for meg og
Anglofil Skrevet 18. desember 2005 #27 Skrevet 18. desember 2005 Du ER Bridget Score: 36% Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen? Jaja, Bridget ble jo sammen med Mark Darcy, så da er det vel håp for meg og ← Det samme tenkte jeg. Mvh Yvonne
Gjest christineemily Skrevet 22. desember 2005 #29 Skrevet 22. desember 2005 Jeg også ER Bridget. :klø: What??? Jeg er kanskje en kløne, men jeg æ'kke sååå på jordet da!
Mrs. K Skrevet 22. desember 2005 #30 Skrevet 22. desember 2005 Score: 25% Du har kanskje gått litt for hardt inn i rollen? Kanskje er det noen som har sagt til deg at du tar deg selv for høytidelig? Du prøver hardt å være en slask, og du lykkes. Kanskje på tide å ta seg sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå