Topper og daler Skrevet 8. januar 2023 #21 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten troller du, ellers så har du særdeles manglende erfaring med gode leketøy🤷🏼♀️ Dette er strengt tatt ikke noe å diskutere. Grunnen til at mange av leketøyene vi har i dag finnes, er fordi de kan stimulere på en måte som er umulig for et annet menneske å gjøre💃🏼 Kroppen til mannen din er ikke kapabel til å stimulere på samme måte. Spiller ingen rolle om han så er supermann. Anonymkode: 35eda...e28 Mennesker er så fleksible at de kan bruke sexleketøy på partnerne sine i TILLEGG til at de har fingre, munn og kjønnsorganer. Det er helt vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #22 Del Skrevet 8. januar 2023 Topper og daler skrev (Akkurat nå): Mennesker er så fleksible at de kan bruke sexleketøy på partnerne sine i 🙄 Ja, fordi menneske ikke klarer de samme tingene leketøyet gjør. Anonymkode: 35eda...e28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #23 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg liker ikke vibrator verken innvendig eller utvendig, får ingenting ut av det. Derimot en helt vanlig dildo så jeg finner gpunktet funker. Å womenicer. Synes womenicer føles mer som en mann som suger på klitten å det funker veldig bra på meg Anonymkode: dbf8f...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #24 Del Skrevet 10. januar 2023 Womanizer duo er favoritten her. Både innvendig og klit samtidig. Liker ikke vanlig womanizer. En wand kan være god som 1. kjøp. Jeg har em sånn bue i metall, men ende på begge to som jeg fikk i sinfulkalenderem som jeg liker at partneren bruker. En skru formet dildo til rampa. Som ligner på de lysene som er så populære🤣 veldig god når den blir brukt saaakte. Anonymkode: 7cba0...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 10. januar 2023 #25 Del Skrevet 10. januar 2023 Topper og daler skrev (På 8.1.2023 den 19.02): Mennesker er så fleksible at de kan bruke sexleketøy på partnerne sine i TILLEGG til at de har fingre, munn og kjønnsorganer. Det er helt vilt! Helt sant det der.... det beste sexleketøyet mitt er min ektefelle. Liker å tro at jeg er hennes beste leketøy også, men det er nok ikke tilfelle da skuffen hennes er full av leketøy som beriker sexlivet hennes med eller uten meg.... Voksen Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #26 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 17.17): Enten troller du, ellers så har du særdeles manglende erfaring med gode leketøy🤷🏼♀️ Dette er strengt tatt ikke noe å diskutere. Grunnen til at mange av leketøyene vi har i dag finnes, er fordi de kan stimulere på en måte som er umulig for et annet menneske å gjøre💃🏼 Kroppen til mannen din er ikke kapabel til å stimulere på samme måte. Spiller ingen rolle om han så er supermann. Anonymkode: 35eda...e28 Sexleketøy kan gjøre én spesifikk ting. Min mann er mye mer fleksibel enn det. Sexleketøy er kjempegøy det, men kan ikke måle seg med en god partner. Kan også kombineres.. Anonymkode: 3b812...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 5. februar 2023 #27 Del Skrevet 5. februar 2023 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #28 Del Skrevet 5. februar 2023 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/climaximum-vibrator-miyana/ Denne! Kommer i løpet av sekunder. Anonymkode: 20b19...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #29 Del Skrevet 5. februar 2023 Mann1977 skrev (På 11.1.2023 den 0.48): Helt sant det der.... det beste sexleketøyet mitt er min ektefelle. Liker å tro at jeg er hennes beste leketøy også, men det er nok ikke tilfelle da skuffen hennes er full av leketøy som beriker sexlivet hennes med eller uten meg.... Voksen Mann Jeg har også skuffen full, men ingenting slår å ha god sex med mannen. Når jeg har vært alene en uke, og gått gjennom alle mine favoritter, er kroppen likevel lengtende etter hans kropp. Ekte sex. Womenizer duo er min klare favoritt. Helst sammen med mannen, som forspill. Duger fantastisk til å få gode orgasmer alene, men det er og blir et leketøy og ikke alt det skikkelig sex gir utover orgasme. Anonymkode: e618e...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KM2 Skrevet 7. februar 2023 #30 Del Skrevet 7. februar 2023 Min favoritt er womenizer duo. Er også glad i klitorisvibratoren Senzi, fin å bruke under samleie også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå