Gå til innhold

Hva er det beste sex leketøyet dere har hatt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ønsker å kjøpe mitt første leketøy, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Vet ikke om det er noe spesielt man burde kjøpe som nybegynner eller om jeg bare kan gå rett på. 

Har sett på både womanizer og vibrator, men er usikker på hvilken som blir best. Vet det har med preferanser å gjøre, men kanskje noen innspill fra dere hadde hjulpet meg med valget.

Hva fortrekker dere?

Anonymkode: 602de...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ville startet med basic leketøy for innsiden og utsiden. Dvs en naturtro dildo med kraftig vibrasjon som kan stilles etter ønske og en klitorisstimulator som womanizer eller lignende. 

Anonymkode: 8a631...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En rabbit av god kvalitet er det jeg alltid faller tilbake til.

Anonymkode: 35eda...e28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ønsker å kjøpe mitt første leketøy, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Vet ikke om det er noe spesielt man burde kjøpe som nybegynner eller om jeg bare kan gå rett på. 

Har sett på både womanizer og vibrator, men er usikker på hvilken som blir best. Vet det har med preferanser å gjøre, men kanskje noen innspill fra dere hadde hjulpet meg med valget.

Hva fortrekker dere?

Er det her til dame eller mann eller til begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har noen favoritter.

Den jeg må sette på topp er nok Lelo Enigma Dual Action.

Utenom det i en helt tilfeldig rekkefølge;

En glass-dildo fra Fifty Shades serien. Glass er hardt, og kaldt med det første og gir noe helt eget.

Lelo Mona Wave var også noe helt nytt og bra. Er til å anbefale.

Lelo Gigi 2 var jeg også veldig fornøyd med når jeg fikk den, var et av mine første leketøy og det første dyre mer luksus leketøyet. Den har blitt litt satt til siden nå i senere tid, men kan anbefale den.

Likte også Satisfyer Pro 2, den fungerer til sitt formål. Enkel og rask orgasme. 

*Jeg er glad i Lelo sine produkter, Sverige kan dette med leketøy 😅😄

Anonymkode: ae0b8...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med womanizer jeg da :) 

Anonymkode: 86a58...b6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har noen favoritter.

Den jeg må sette på topp er nok Lelo Enigma Dual Action.

Utenom det i en helt tilfeldig rekkefølge;

En glass-dildo fra Fifty Shades serien. Glass er hardt, og kaldt med det første og gir noe helt eget.

Lelo Mona Wave var også noe helt nytt og bra. Er til å anbefale.

Lelo Gigi 2 var jeg også veldig fornøyd med når jeg fikk den, var et av mine første leketøy og det første dyre mer luksus leketøyet. Den har blitt litt satt til siden nå i senere tid, men kan anbefale den.

Likte også Satisfyer Pro 2, den fungerer til sitt formål. Enkel og rask orgasme. 

*Jeg er glad i Lelo sine produkter, Sverige kan dette med leketøy 😅😄

Ser jeg faktisk ikke egentlig svarte på noen av spørsmålene dine, beklager.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva fortrekker dere?

En enkel vibrator er et godt sted å begynne. Som jeg nevnte i innlegget mitt som jeg siterer over, så var Lelo Gigi 2 et av mine første leketøy. Den kan brukes både utvendig og innvendig.

Om man ikke har noen erfaring med noe, er det enkle ofte det beste å begynne med. Jeg personlig ville gått for Satisfyer ovenfor womanizer om du ønsker en slik lufttrykk mekanisme, da jeg ikke fikk womanizer til å funke for meg. Men det blir jo individuelt.

Jeg kan anbefale og rett å slett snakke med noen på kondomeriet. De har ofte gode råd å komme med, og vet hva som vil være bra for en førstegangs kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SlemUlv skrev (13 timer siden):

Lovense Domi! 

Har vurdert å kjøpe en slik til oss (kona). Er den solid bygd, altså god kvalitet? Og er den av en størrelse som gjør at den kan brukes med partner?

Anonymkode: ca42f...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har vurdert å kjøpe en slik til oss (kona). Er den solid bygd, altså god kvalitet? Og er den av en størrelse som gjør at den kan brukes med partner?

Jeg har ikke sammenlignet den med noen andre, siden det er første wanden jeg har hatt.
Personlig syns jeg den er av god kvalitet, den er liten nok til at den ikke er for mye i veien ved piv (doggie hvertfall). 
Den kan brukes med partner, både om partner er i samme rom eller på andre siden av verden :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han jeg er gift med.

Anonymkode: 50262...b5d

😂

Gode leketøy kan gjøre ting han du er gift med bare kan drømme om💃🏼

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Martineher

Womanizer w500 

Eller den til iselin Guttormsen, husker ikke hva den heter, men samme pulsopplegget. Helt magisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

😂

Men kan sexleketøyet bytte dekk på bilen? 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

😂

Hvis dette stemmer, så må du være gift med en mann uten kropp. Bortsett fra i ditt tilfelle, så er menneskekroppen tusen ganger mer fleksibelt enn et sexleketøy. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hitachi magic wand. Den er helt vanvittig rå og kan også være god å bruke for menn. Womanizer kan bare gå å legge seg.

Anonymkode: 7d86c...e17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men kan sexleketøyet bytte dekk på bilen? 😂

Nei. Det gjør mannen min🤷🏼‍♀️💃🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (4 timer siden):

Hvis dette stemmer, så må du være gift med en mann uten kropp. Bortsett fra i ditt tilfelle, så er menneskekroppen tusen ganger mer fleksibelt enn et sexleketøy. 

Enten troller du, ellers så har du særdeles manglende erfaring med gode leketøy🤷🏼‍♀️

Dette er strengt tatt ikke noe å diskutere. Grunnen til at mange av leketøyene vi har i dag finnes, er fordi de kan stimulere på en måte som er umulig for et annet menneske å gjøre💃🏼

Kroppen til mannen din er ikke kapabel til å stimulere på samme måte. Spiller ingen rolle om han så er supermann.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...