AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Jeg fant det ene barnet mitt på 8år fremfor peisen hvor hen spiste av kullet som lå igjen etter å ha fyrt.. barnet fortalte at det hadde gjort det flere ganger og synes det smaker godt Hen var helt sort i munnen etter å ha spist av det... Er det farlig å spise? Hvordan får jeg hen til å slutte?? Anonymkode: 3eac1...99f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Jeg har gjort det et par ganger da jeg hadde sjuk diare, kull hjelper, men du bør kanskje vurdere sånn grind foran ovnen Anonymkode: 8d6d7...293
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 Kommer an på hva du har fyrt med Anonymkode: 803b8...15d 1
Bombasi Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 Barnet er 8 år! Det burde faktisk gå an å snakke med barnet, og da få barnet til å forstå. I teorien burde barnet forstå hva som er rett og galt i en slik alder. Iallefall ved instruksjoner. Men hvis det av ulike grunner ikke er mulig å få til, så får dere tømme ovnen etter bruk. Eller la være å bruke ovnen til barnet vokser det av seg. Kull blir brukt medisinsk for mage- og tarmsykdommer, så farlig er det neppe. Det er vel mengden det går på. Er barnet ellers frisk så er det ingen grunn til stress, tror jeg, men skulle barnet i en eller annen grad være eller bli syk, så ville jeg oppsøkt legevakt momentant. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Skrevet 7. januar 2023 Hørt om Pica? En lyst til å spise enkelte spesielle ting? Jeg ville faktisk hørt med fastlegen. Anonymkode: ded95...f67 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 Det går fint. Kull er ikke giftig. Anonymkode: f1679...46f
Snublefot62 Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 Når noen får i seg noe du ikke vet om er skadelig eller ikke så ringer du Giftinformasjonssentralen. Du spør ikke på kg. Jeses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå