Gå til innhold

Overgangsalder som ung

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre brukere som har kommet i overgangsalderen før den er typisk forventet? Enten på grunn av medisiner, kirurgi eller kanskje sykdom? Hvilken plager fikk du? Ble du rynkete og med epleform, slik de over 50 sier de får? Og hvordan har sexlivet blitt? Fikk påvist tidlig overgangsalder.. skal utredes nå. Er veldig redd nå :-( Redd ingen menn skal ville ha meg. Har heldigvis fått et barn fra mitt forrige forhold. 

Hilsen kvinne, 29 år

Anonymkode: 230a9...4f5

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på grunn av kirurgi. Var veldig heldig (hvis man kan si det etter en kreftoperasjon) og fikk verken hetetokter, depresjon, epleform eller ekstra rynker. Har litt mer dun på overleppa, men det er helt lyst og lar seg enkelt fjerne. Tror ikke andre legger merke til det heller. Har fått mindre hår på leggene.  Jeg er ikke på utkikk etter en mann, men har ikke merket forskjell i interesse.

Anonymkode: 8f371...62b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var forresten i tredveårene.

Anonymkode: 8f371...62b

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Håper jeg også slipper billig unna. Til nå er det bare uregelmessig menstruasjon.. og kanskje humøret?

Anonymkode: 230a9...4f5

AnonymBruker
Skrevet

Kom i overgangsalderen pga medisiner da jeg var 42. Lagt på meg noe, men det skyldes nok mye nedsatt aktivitetsnivå. 
Trenger litt mer tid før jeg tenner skikkelig, men blir like våt som før. Har dog fått litt tynnere slimhinner og det merkes av og til. Men reseptfri krem fra apoteket fikser det på kort tid. 

Anonymkode: 7216c...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...