Gå til innhold

Hva skjer med meg nå da?

Fremhevede innlegg

Gjest Frøken Frøken
Skrevet

Hei!

Noen som vet hva disse symptomene kan være tegn på?

Jeg har slitt med dette en stund nå:

Trøtt :Gjesp:

Distre/Glemsk (mer enn vanlig) :forvirra:

Uregelmessig mens..

Vondt i hodet :sad:

Humørsvingninger :):forvirret::kjempesinna: :-D :grine:

Oppblåst mage

Irritabel :sur:

Kan det være PMS?

Skal bestille time hos lege, men tenkte kanskje noen vet, eller kjenner seg igjen, blir sliten og lei av og ha det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress?

Jeg trodde ikke PMS forårsaket uregelmessig mens, men nå vet jeg lite om det temaet..

Syns det høres ut som du trenger å slappe av litt iallfall. Ta vare på deg selv. :)

Skrevet (endret)

Er sånn jeg også, i tillegg til at jeg blir ekstra klønete og "slepphendt". Tror det er PMS her også, men mye av det om dagen. I tillegg tror jeg at jeg har en slags vinterdepresjon.

Endre: og stress ja, selvfølgelig stress hele tida, sliten i hodet av å tenke og stresse hele tida.

ps. går på pillen jeg da, så uregelmessig mens kan jeg ikke skryte på meg.

Endret av Rosin
Gjest Frøken Frøken
Skrevet

Hmm.. Føler ikke at jeg stresser så mye, men kanskje jeg ikke tenker over det selv. En bra kur vil kanskje være og dra på spa-hotell en helg :) mmm

Vet ikke mye om PMS jeg heller, men det slo meg her en dag at det kunne være det.

Hva hjelper mot det da tro?

Gjest Frøken Frøken
Skrevet

Ja og klønete er jeg også forresten. Kjørt bil i 10 år snart, ikke kræsjet noen gang. Bortsett fra 3 ganger de siste 2 månedene. Er så vimsete liksom..

Skrevet

Kjenner meg igjen i alt dette...jeg har hatt det i 15 år hver måned fra da jeg var ca. 15 år.

Humørsvingninger, hodepine, klønethet (snubler, treffer feil..), overaktivitet/lathet/tretthet, ute av drift (tanker i tåke), osv...

Slår aldri feil: ca. 10 dager før hver menstruasjon skjer det samme hver måned.

Tenker hver gang: må ta meg sammen, men jeg kan ikke styre hormonene.

:sur::frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...