moka Skrevet 17. desember 2005 #21 Skrevet 17. desember 2005 Daphne Moon. ← me too..... synes ikke det stemte helt jeg men...
Snabelsnuppa Skrevet 17. desember 2005 #22 Skrevet 17. desember 2005 Jeg er visst også en Daphne Moon.
Anglofil Skrevet 18. desember 2005 #23 Skrevet 18. desember 2005 Daphne Moon Du er en stor romantiker og drømmer, hjemmekjær og hjertevarm, men ikke den som oppfant kruttet. Du møter verden med et smil og en kopp varm kakao, og forstår ikke at responsen ikke alltid svarer til forventningene. heldigvis har du en velutviklet humoristisk sans som nesten alltid redder dagen! Mvh Yvonne
Gjest seroxata Skrevet 19. desember 2005 #26 Skrevet 19. desember 2005 Daphne Moon Du er en stor romantiker og drømmer, hjemmekjær og hjertevarm, men ikke den som oppfant kruttet. Du møter verden med et smil og en kopp varm kakao, og forstår ikke at responsen ikke alltid svarer til forventningene. heldigvis har du en velutviklet humoristisk sans som nesten alltid redder dagen!
kajaroma Skrevet 19. desember 2005 #27 Skrevet 19. desember 2005 Niles Crane Du er pedantisk, nevrotisk, faglig ambisiøs og sjalu. En håpløs romantiker som aldri klarer å manne deg opp til De Store Avgjørelsene. Elsker kunst, mat, vin, musikk. Og selvfølgelig - du er en gigantisk snobb! Noe stemte bra, men ikke alt.. Snobb!? Jeg..? Hmmm...
Gjest christineemily Skrevet 21. desember 2005 #28 Skrevet 21. desember 2005 Jeg ble visst også DAPHNE MOON. Stemmer ganske godt, men syns ikke jeg er liiike naiv da !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå