Gå til innhold

Han sier heisann hver gang i døren i blokken.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei kvinne i 40 årene, har bodd i blokk i et år nå, men av og til så møter jeg på en mann som er i 40 åra og vil jeg tro, og han sier alltid heisann til meg når vi treffer på hverandre i gangene i blokken. Men hvorfor sier han heisann og ikke bare hei eller hallo. Dere vet jo ikke hvorfor han sier heisann til meg. Men er det noe mer positivt enn bare hallo? Slik jeg tenker selv så syns jeg heisann er mer koselig og fint enn å si hei eller hallo til noen. Han ser på meg og virker som han smiler, men vi går begge videre uten å snakke mer sammen. Men lurer på om jeg skal begynne å snakke med han når jeg møter på han.

Anonymkode: 7dc77...a39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier ofte heisann, det er for å være hyggelig. Håper virkelig ikke jeg blir så analysert av andre.

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er fordi han nettopp har tatt en heis. Eller om han er på vei inn så gleder han seg sånn til å ta heisen.

Anonymkode: bdbfd...584

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Neida, noen folk er bare trivligere enn andre. Eller kanskje han synes det er ekstra trivelig å se deg. Hvem vet.

Men ja, snakk med han du, hvis du synes han virker hyggelig :)

Anonymkode: bdbfd...584

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

"Ja, du tar heis du også ja?";)

AnonymBruker
Skrevet

Heisan i heisen

Anonymkode: c2f7b...27b

Skrevet

Hva tenker du om heis veis?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hei, hallo, heisann - det varierer hva som popper ut og jeg legger ikke mer i det ene enn det andre. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Nei han er nok bare hyggelig som person sikkert. Er vel ikke noe mer å tenke på. Husker jeg kjøpte meg bil og møtte han som skulle selge meg bilen, så måtte vi ringes etterpå ang noe med bilen, og da kalte han meg frøken helt plutselig. Og dumme jeg syns jo han var kjekk. Og trodde han likte meg, og da vi møtes igjen for å kjøpe bilen så snakket vi litt og da fikk jeg vite at han hadde samboer. Jaja det var den da. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med menn som skal kalle damer for frøken?? Noen på jobb kalte meg det og jeg klikket

Anonymkode: e5a4c...1ee

• Liker 1
Skrevet

Jeg hilser på alle jeg møter i gangen. Hvilket av de standard hilseordene jeg bruker varierer og det betyr absolutt ingenting.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ei kvinne i 40 årene, har bodd i blokk i et år nå, men av og til så møter jeg på en mann som er i 40 åra og vil jeg tro, og han sier alltid heisann til meg når vi treffer på hverandre i gangene i blokken. Men hvorfor sier han heisann og ikke bare hei eller hallo. Dere vet jo ikke hvorfor han sier heisann til meg. Men er det noe mer positivt enn bare hallo? Slik jeg tenker selv så syns jeg heisann er mer koselig og fint enn å si hei eller hallo til noen. Han ser på meg og virker som han smiler, men vi går begge videre uten å snakke mer sammen. Men lurer på om jeg skal begynne å snakke med han når jeg møter på han.

Hvordan er det mulig å henge seg opp i om en nabo sier "hei, heisann, hallo, god dag", og tolke de forskjellige sjargongene til å bety noe annet enn "hei"? 

Anonymkode: abba1...b8f

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er det med menn som skal kalle damer for frøken?? Noen på jobb kalte meg det og jeg klikket

Anonymkode: e5a4c...1ee

Da tenker jeg du har mer du har utfordringer med i livet også. 

Anonymkode: abba1...b8f

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? 

Anonymkode: dfe71...b97

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heisan er jo synonymt for skal vi pule, ingen som vet det på KG😝

Anonymkode: d3189...c9a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøsses

Anonymkode: 61fab...7dc

AnonymBruker
Skrevet

Heisann betyr «hei, du er ikke sann»

Anonymkode: 1ccc2...db7

• Liker 1
Skrevet

Vanlig høflighet å hilse på naboen....

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da får du svare hoppsann! 

Neida, er nok bare talemåte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...