AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Jeg er ei kvinne i 40 årene, har bodd i blokk i et år nå, men av og til så møter jeg på en mann som er i 40 åra og vil jeg tro, og han sier alltid heisann til meg når vi treffer på hverandre i gangene i blokken. Men hvorfor sier han heisann og ikke bare hei eller hallo. Dere vet jo ikke hvorfor han sier heisann til meg. Men er det noe mer positivt enn bare hallo? Slik jeg tenker selv så syns jeg heisann er mer koselig og fint enn å si hei eller hallo til noen. Han ser på meg og virker som han smiler, men vi går begge videre uten å snakke mer sammen. Men lurer på om jeg skal begynne å snakke med han når jeg møter på han. Anonymkode: 7dc77...a39
Fireflies Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Jeg sier ofte heisann, det er for å være hyggelig. Håper virkelig ikke jeg blir så analysert av andre. 14 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 Kanskje det er fordi han nettopp har tatt en heis. Eller om han er på vei inn så gleder han seg sånn til å ta heisen. Anonymkode: bdbfd...584 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 Neida, noen folk er bare trivligere enn andre. Eller kanskje han synes det er ekstra trivelig å se deg. Hvem vet. Men ja, snakk med han du, hvis du synes han virker hyggelig Anonymkode: bdbfd...584 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 Heisan i heisen Anonymkode: c2f7b...27b
Brunhilde Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 Hei, hallo, heisann - det varierer hva som popper ut og jeg legger ikke mer i det ene enn det andre. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #9 Skrevet 7. januar 2023 Ts her. Nei han er nok bare hyggelig som person sikkert. Er vel ikke noe mer å tenke på. Husker jeg kjøpte meg bil og møtte han som skulle selge meg bilen, så måtte vi ringes etterpå ang noe med bilen, og da kalte han meg frøken helt plutselig. Og dumme jeg syns jo han var kjekk. Og trodde han likte meg, og da vi møtes igjen for å kjøpe bilen så snakket vi litt og da fikk jeg vite at han hadde samboer. Jaja det var den da. Anonymkode: 7dc77...a39
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #11 Skrevet 7. januar 2023 Hva er det med menn som skal kalle damer for frøken?? Noen på jobb kalte meg det og jeg klikket Anonymkode: e5a4c...1ee 1
Daria Skrevet 7. januar 2023 #12 Skrevet 7. januar 2023 Jeg hilser på alle jeg møter i gangen. Hvilket av de standard hilseordene jeg bruker varierer og det betyr absolutt ingenting. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #13 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ei kvinne i 40 årene, har bodd i blokk i et år nå, men av og til så møter jeg på en mann som er i 40 åra og vil jeg tro, og han sier alltid heisann til meg når vi treffer på hverandre i gangene i blokken. Men hvorfor sier han heisann og ikke bare hei eller hallo. Dere vet jo ikke hvorfor han sier heisann til meg. Men er det noe mer positivt enn bare hallo? Slik jeg tenker selv så syns jeg heisann er mer koselig og fint enn å si hei eller hallo til noen. Han ser på meg og virker som han smiler, men vi går begge videre uten å snakke mer sammen. Men lurer på om jeg skal begynne å snakke med han når jeg møter på han. Anonymkode: 7dc77...a39 Hvordan er det mulig å henge seg opp i om en nabo sier "hei, heisann, hallo, god dag", og tolke de forskjellige sjargongene til å bety noe annet enn "hei"? Anonymkode: abba1...b8f 7 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #14 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er det med menn som skal kalle damer for frøken?? Noen på jobb kalte meg det og jeg klikket Anonymkode: e5a4c...1ee Da tenker jeg du har mer du har utfordringer med i livet også. Anonymkode: abba1...b8f 9 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #16 Skrevet 7. januar 2023 Heisan er jo synonymt for skal vi pule, ingen som vet det på KG😝 Anonymkode: d3189...c9a 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #18 Skrevet 7. januar 2023 Heisann betyr «hei, du er ikke sann» Anonymkode: 1ccc2...db7 1
Phoenix Heart Skrevet 7. januar 2023 #19 Skrevet 7. januar 2023 Vanlig høflighet å hilse på naboen.... 1 1
Motelvibes Skrevet 8. januar 2023 #20 Skrevet 8. januar 2023 Da får du svare hoppsann! Neida, er nok bare talemåte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå