Iia Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Hei, jeg skal kjøpe ny bærbar Mac. Ønsker størst mulig skjerm, godt tastatur er kjempeviktig og god batteritid. Jeg skal ikke game - bare bruke word, Excel, Powerpoint og internett - så jeg trenger kanskje ikke den aller råeste? Hvilken bør jeg velge? Er 2021-modell like grei som den fra 2022? Bør jeg vente til 2023-modellen kommer? Takknemlig for hjelp!
vafle Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Sikker på at du trenger pro? Ville undersøkt om air er OK, noe jeg tror det er 😊
Iia Skrevet 7. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2023 vafle skrev (5 minutter siden): Sikker på at du trenger pro? Ville undersøkt om air er OK, noe jeg tror det er 😊 Tusen takk for tips! Det er den store skjermen på pro som trekker.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Iia skrev (8 timer siden): bare bruke word, Excel, Powerpoint og internett Da hadde jeg kjøpt ipad med eksternt tastatur. Anonymkode: 53d86...24b 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Iia skrev (8 timer siden): Hei, jeg skal kjøpe ny bærbar Mac. Ønsker størst mulig skjerm, godt tastatur er kjempeviktig og god batteritid. Jeg skal ikke game - bare bruke word, Excel, Powerpoint og internett - så jeg trenger kanskje ikke den aller råeste? Hvilken bør jeg velge? Er 2021-modell like grei som den fra 2022? Bør jeg vente til 2023-modellen kommer? Takknemlig for hjelp! 2021 modellen av MacBook 16 vi være god nok i flere år. Anonymkode: 375cb...923
Helene1982 Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Du trenger ikke en mac om du kun skal bruke windowsprogrammer, men jeg forstår selvsagt at du likevel vil ha en da de er nydelige. Det vil alltid komme nye versjoner, så man må bare kjøpe på et tidspunkt. Du trenger ikke så rå maskin om du ikke skal bruke den til å lage grafikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå