Forundret.. Skrevet 11. januar 2023 #21 Del Skrevet 11. januar 2023 Hvilken butikk er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #22 Del Skrevet 11. januar 2023 Jøss, merkelig å ta 100 kr for å egentlig bare stoppe en ordre.. Du må altså betale 100 kr fordi du bestilte en vare som du ikke få hentet? Hva er butikkens returmuligheter da? Regnes det som nettsalg siden det er bestilt og betalt på nett? Kanskje man kan betale og så returnere varen, uten å hente? Er jo dårlig omdømme, når kunder er blitt vant til så mange steder man kan ta klikk&hent og ombestemme seg om man vil, da det regnes som å legge av en vare, ikke å kjøpe den.. Er veldig nysgjerrig på hvilken butikk dette er.. Anonymkode: 2913a...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #23 Del Skrevet 12. januar 2023 Forundret.. skrev (8 timer siden): Hvilken butikk er dette? AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jøss, merkelig å ta 100 kr for å egentlig bare stoppe en ordre.. Du må altså betale 100 kr fordi du bestilte en vare som du ikke få hentet? Hva er butikkens returmuligheter da? Regnes det som nettsalg siden det er bestilt og betalt på nett? Kanskje man kan betale og så returnere varen, uten å hente? Er jo dårlig omdømme, når kunder er blitt vant til så mange steder man kan ta klikk&hent og ombestemme seg om man vil, da det regnes som å legge av en vare, ikke å kjøpe den.. Er veldig nysgjerrig på hvilken butikk dette er.. Anonymkode: 2913a...b8f Det er apotek Anonymkode: 74104...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #24 Del Skrevet 12. januar 2023 Hvis de har mye å gjøre i butikken, så tar det gjerne litt tid å hente varen, sette den av med ditt navn. Det er dette de sikkert tar 100kr gebyr for siden de har lagt varen av uten at du kunne kjøpe den. Så kan man spørre om det er god kundeservice eller ikke. Sikkert såpass mange folk som ombestemmer seg at butikken bruker mye tid på slikt og må ta betalt for arbeidet. Anonymkode: 82e33...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 12. januar 2023 #25 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Snakket med dem i dag og de sa at hvis jeg ikke henter varen, fjerner de ordre, men sender meg faktura på 100 kroner, en slags «bot». Er det lov?? Anonymkode: 74104...9bd Ja, hvorfor skulle ikke det vært lov. De har gjort et stykke arbeid for deg. Står antakelig greit i betingelsene på nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 12. januar 2023 #26 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er apotek Anonymkode: 74104...9bd Ok. Jeg har hatt noe liggende i to uker på Apotek1 på klikk og hent. Jeg kjøpte en krem som dem var tomme for i mitt distrikt, og siden jeg hadde et ærend forbi dette aktuelle apoteket så tok jeg sjangs på å hent den på veien. Den var på tilbud så det var ca 500 kr spart. Men plutselig ble timen min utsatt, jeg ringte inn og forklarte meg, apoteket hadde null problem med å ha det liggende til jeg kom. De virker ut til å være veldig fleksible. Bota fås nok for det unødige arbeidet ved å ikke hente den. Endret 12. januar 2023 av Forundret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. januar 2023 #27 Del Skrevet 12. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #28 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis de har mye å gjøre i butikken, så tar det gjerne litt tid å hente varen, sette den av med ditt navn. Det er dette de sikkert tar 100kr gebyr for siden de har lagt varen av uten at du kunne kjøpe den. Så kan man spørre om det er god kundeservice eller ikke. Sikkert såpass mange folk som ombestemmer seg at butikken bruker mye tid på slikt og må ta betalt for arbeidet. Anonymkode: 82e33...593 De har nok sett seg lei av kunder som bestiller og henter ikke. Jeg jobber i butikk og vi bruker faktisk mye ressurser på klikk og hent, for så at folk ikke henter og vi må bruke ennå mer tid på å rydde varene tilbake. Hvis det var bare en og en imellom hadde det ikke vært en stor sak, men på en gjennomnsnittlig dag må vi rydde ut fra 15-20 varer og i hektiske perioder er the sky the limit... Og vi som jobber i butikk er som regel ikke overbemannet for å si det slik. Av og til er dette varer vi ikke engang bruker å ha på lager, men som kunden har bestilt til henting hos oss. Når det er sagt, så ville jeg absolutt gjort unntak for ts som sitter der med en faktura og tar kontakt for å utvide hentefristen. Anonymkode: 1d6b4...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå