AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Har holdt på med husarbeid i dag. Støvsuging, rydding og sånt. Og begynte å irritere meg over gubben. Når støvsugde han sist. Tørket støv. Eller ryddet stua og gangen. Det er jo mest hans greier overalt. Irritasjonen ble etterhvert så stor at risikoen for dårlig stemning i heimen nærmet seg 100 prosent. Heldigvis lagde jeg meg en kopp kaffe for å puste litt med magen. Da kom jeg på at kjøkkenet vårt ser støkent ut alltid uten at jeg trenger å gjøre noe som helst. Det samme gjelder bad og toaletter. Jeg legger meg i oppredd seng hver kveld og har ikke vasket sengetøy på så lenge jeg kan huske. Eller måket snø, hentet ved eller gått med søpla. Jaja, han er ikke så verst alikevel... Anonymkode: 0f7cb...b5d 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Haha! Hadde nesten samme opplevelse. Var på butikken og ukeshandlet for 2000 kroner, kjøpte ny vinterjakke til kunsten, var på europris og mester grønn og ordnet gave til moren hans. Da jeg kom hjem, satt han med en kopp kaffe og det så ikke ut som han hadde gjort noe annet siden jeg dro. Jeg spurte, «hva har du gjort siden jeg dro, da?» og han oppfattet det som et angrep (noe det var.) Han svarte ikke. Dermed gikk jeg i en time og var sur, helt til jeg la merke til at han hadde vasket badene, ryddet klær og måkt trappa. 🙃 Anonymkode: cafc4...cb9 6 1
visp Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 Jeg skjønner ikke hvor irritasjonen kom fra i det hele tatt. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå