AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Katten min har flyttet midlertidig hjem til min mor. Katten er en 10 år gammel rasekatt som er vant til å gå inn og ut som den vil gjennom katteluke. Den har nå bodd hos min mor i 2 uker, og begynner å bli veldig utålmodig etter å gå ut, og den sitter ved katteluken og slår på med poten og mjauer. Katten har alltid holdt seg rundt huset og i hagen og i hagene i gata her hos meg, den er ikke så "vandrete" av seg. Vi har luftet katten ute i hagen og i nabolaget i bånd hver dag for at den kan gjøre seg kjent. Når bør den få lov å gå ut selv? Moren min har en katt fra før, og vi holdt dem adskilt første uka. Nå får de være i stua sammen når moren min/jeg er tilstede. Ingen viser tegn til å plages av hverandre, og de kan ligge i hver sin ende av sofaen og sove. De er bortpå hverandre og snuser innimellom, min katt kan da frese én gang (bare lavt) og går litt vekk. Når kan de være alene sammen? Etterhvert er tanken at de begge skal bruke katteluken og være sammen i stua, også når de er alene hjemme. Anonymkode: b12a7...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå