AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 Har prøvd ulike produkter, men håret mitt «går lei» etter en periode og da virker det ikke lenger så jeg må variere litt, Det andre er at det er som om håret mitt slutter å vokse ved kjeven! Altså på baksiden kan det vokse til korsryggen, veldig sakte. Men det tar ekstra lang tid på siden. Hvorfor? Vet håret at kjeven stopper der og liksom skal gå på linje? Jeg hater det!! Anonymkode: 09d3a...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Del Skrevet 7. januar 2023 Hvilken hårtype har du da? stritt, bølgete, krøllete? Er det tørt eller fint? Anonymkode: eb645...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Del Skrevet 7. januar 2023 ^ må vite litt mer om håret ditt for å kunne hjelpe ja. Har du bilde kanskje? Anonymkode: e5f50...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Del Skrevet 7. januar 2023 Hvordan vet jeg egentlig? Hvor tar man hårabalyse? Jeg har midt mellom tykt og tynt. Har fall i det. Anonymkode: 09d3a...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå