Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 jeg ser at flere varene hos elkjøp er prisen satt opp nå før jul i , sleipinger ..
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 jeg ser at flere varene hos elkjøp er prisen satt opp nå før jul i , sleipinger .. ← Det er vel ikke noen nyhet akkurat. Snarere en tradisjon, om ikke så god. Bare vent, det har kjempesalg rett over nyttår, og da er prisene de samme som før.
Gjest Gjest_momo_* Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 De som tror på alle tibudene før jul er naive. Det er bare at prisene ellers i året er satt altfor høyt. Når salget kommer og det er halv pris på halv pris, så tjener butikkene alikavel. Det er prutningsmonn på varer,noe de færreste av oss benytter seg av.
Nella Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Gjelder så godt som alle butikker det. Og jeg skjønner det. Folk handler jo uansett før jul og jo nærmere julaften vi kommer jo mer ukritiske og desperate blir folk for å få ferdig julegaver at de handler hva som helst. Derfor er det kjekt å ha julegavene ferdige før 1.des
Ladyen Skrevet 15. desember 2005 #5 Skrevet 15. desember 2005 Handler helst ikke på Elkjøp uansett. Finnes jo ikke ekspeditører der, jo...
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #6 Skrevet 15. desember 2005 De som tror på alle tibudene før jul er naive. Det er bare at prisene ellers i året er satt altfor høyt. Når salget kommer og det er halv pris på halv pris, så tjener butikkene alikavel. Det er prutningsmonn på varer,noe de færreste av oss benytter seg av. ← her er det jo ikke snakk om tilbud men derimot det motsatte, prisene er satt opp..
Gjest Gjest_Lillebille_* Skrevet 15. desember 2005 #7 Skrevet 15. desember 2005 Vanskelig å få hjelp der ja.. Og hvis de har noen knallbra tilbud i avisen sin, så har de det garantert ikke på lager. Men de får imorgen..og i morgen sier de dagen etterpå eller i neste uke kanskje, eller uken etter...eller kanskje du bør kjøpe en dyrere "modell" siden det blir litt ventetid, den billige er jo bare rævva likevel..
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #8 Skrevet 15. desember 2005 Jeg fikk hjelp umiddelbart, det jeg skulle ha, og til en ypperlig pris på Elkjøp forrig uke! Det kommer nok an på hvor man handler, der som andre steder.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. desember 2005 #9 Skrevet 16. desember 2005 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk kjøper dyre ting rett før jul. Vi kjøper - og får - stort sett konsekvent gavekort, og får dobbelt så mye for penga i januar.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #10 Skrevet 16. desember 2005 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk kjøper dyre ting rett før jul. Vi kjøper - og får - stort sett konsekvent gavekort, og får dobbelt så mye for penga i januar. ← Ja, kjekt med gavekort,men det blir jo på en måte å bytte penger. Blir ikke det samme som en pakke da...
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. desember 2005 #11 Skrevet 16. desember 2005 Blir ikke det samme som en pakke da... ← Nei, det er jeg enig i. Forskjellen ligger først og fremst i at jeg kan kjøpe noe jeg faktisk ønsker meg, i stedet for å late som...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå