AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg sliter med et eneste stort tankekaos, og alt jeg vil er å gråte. Jeg er redd for at om jeg først starter å gråte, så vil jeg aldri stoppe å gråte. Jeg vil bare være i armene hans og gråte ut, han er den eneste jeg føler meg trygg nok på til å få ut følelsene mine. Avstandsforhold er så utrolig vanskelig noen ganger, spesielt når alt man vil ha er «fysisk» støtte og omsorg. Anonymkode: 0c38b...e08
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Da jeg var i avstandsforhold hjalp det litt å ha klær fra ham og lukte på dem. Anonymkode: 605e6...e19
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er redd for at om jeg først starter å gråte, så vil jeg aldri stoppe å gråte. da er det kanskje best at du tester det alene først. Ellers så vil vel han bli litt for overveldet Anonymkode: 7b6b3...28e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 Føler med deg, ts! Avstandsforhold er noe dritt. Når jeg er fortvilet på telefonen og sier at jeg skulle ønske han var her så svarer han "men jeg er jo her", men det teller ikke. Å snakke på telefonen kan aldri måle seg med å bli holdt rundt på ekte. Anonymkode: e1e67...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå