AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Mannen min, jeg er glad i han. Og vi har et barn sammen. Vi har det greit, vært opp og ned men gått til terapaut og ting ble bedre. Problemet er humøret hans,han kan være veldig opp og ned. Er han sliten eller syk går det ikke å prate til han. Han ligger i sengen til langt ut på dagen de dagene han har fri og spør ikke hvordan det går med meg, klager på meg . Men han hjelper til men ikke like mye som når han er på godt humør. Nå er jeg gravid og han ble glad for det, jeg usikker men tenker vi har egentlig et fint ok liv. Liker ikke tanken på å være alene men avogtil gjør jeg det. Jeg sliter litt med kvalme, og de siste to ukene har jeg vært nødt å stå opp tidlig hver dag og han kan sove til 12 når fri. Og klager på vondt i halsen. Klager på at jeg lagre rot,så jeg går konstant rundt og rydder. Han snakker så vidt med meg men han har alltid vært sånn. Nå er jeg bare litt deprimert. Orker jeg et barn til med han? Når han virker ikke tenke på meg i det hele tatt til tider. Jeg føler han er egoistisk og bryr seg lite om mine følelser. Vet han vil også bli skikkelig sur om jeg tar abort men jeg vet virkelig ikke hva jeg vil lenger. Kunne tenk meg å ha foreldrepermisjon og kose meg med et til barn. Men å leve med han? Og jeg må innrømme jeg synes det er slitsom nok med en fra før. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 5aa8b...fa8
Gjest _Falkor_ Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Har du pratet med han om dette? Om ikke hadde jeg startet med å gjøre det, fortell han det du skriver her! Jeg hadde evt også snakket med fastlege eller jordmor. Masse lykke til❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå