Gå til innhold

Menn som snakker om å gifte seg på 2. date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greien med menn som snakker om veldig seriøse ting, helt i begynnelsen på en relasjon? Snakker vi narsissist eller umodenhet liksom? Noen andre som har opplevd dette? Mennesket virker helt oppegående ellers, men det vet man jo selfølgelig aldri. bra jobb, god utdanning, kontroll på økonomien osv. 

skal sier at han avsluttet ting og blir jo ekstra paff når man går fra det til det, på en måte. 

Anonymkode: 6e48e...d61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Love bombing

Anonymkode: d6a11...9d2

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det spiller så stor rolle hvilken skrue som er løs. Den er løs. Det tar mnd og år å bli kjent med nye mennesker. Hvis noen ønsker giftemål, samboerskap osv veldig tidlig, handler det helst om at de er forelsket i idéen om hvordan den andre er, og ikke om hvordan det mennesket faktisk er. STORT RØDT FLAGG.

Anonymkode: 74b5d...06d

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvor gammel er han? Det høres veldig spesielt ut, enten er han sosialt klønete, eller så har han trodd at det var en effektiv teknikk for å få sex. Altså "få henne til å tro at jeg er seriøs, så får jeg sex med en gang", og da det ikke virket, avsluttet han og gikk videre til en ny.

Men man skjønner jo hvorfor mannen er singel ...

Skrevet

Kommer an på konteksten?

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn, dette var etter sex. Skulle bare være en ons, men han ville se meg igjen. Mine røde varsellamper gikk jo av men man blir jo smigret ikke sant. Han virket jo så normal.. ts

Skrevet

Har ikke opplevd det. Da er han vel litt rar?

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd med meg også…tro meg, det er rødt flagg laaang vei!!! Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 046f1...e89

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en kvinne som var slik, og hun har jeg seinere funnet ut at er dyssosial (eller psykopat som de fleste kjenner det som).

Anonymkode: 3e7ec...b38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Desperat

Anonymkode: f23aa...d06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har møtt en kvinne som var slik, og hun har jeg seinere funnet ut at er dyssosial (eller psykopat som de fleste kjenner det som).

Ops. Jeg mistenker litt det. 

AnonymBruker
Skrevet

Lovebombing det, stoler ikke på menn som driver med lovebombing. Så fort de får det de vil ha stikker de av, de fleste menn som har vært sånn har hatt en personlighetsforstyrrelse. De driver med love bombing tidlig, som:  liker deg godt, ikke date andre, vi skal dra på tur sammen, kan hente deg etter jobb før dere har møttes osv. orker ikke sånt, manipuleringen starter når man har blitt godt kjent med de. Reagerer med sinne osv, tåler ikke å bli motsagt heller

Anonymkode: b77ec...d38

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var ho ung eller gammel?😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ops. Jeg mistenker litt det. 

Dater du ei som er sånn eller?

Skrevet

Litt misvisende tittel da.. er forskjell på ons og date.. også snakke om ekteskap etter sex.. er vel ikke så mye mer å snakke om her..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er greien med menn som snakker om veldig seriøse ting, helt i begynnelsen på en relasjon? Snakker vi narsissist eller umodenhet liksom? Noen andre som har opplevd dette? Mennesket virker helt oppegående ellers, men det vet man jo selfølgelig aldri. bra jobb, god utdanning, kontroll på økonomien osv. 

skal sier at han avsluttet ting og blir jo ekstra paff når man går fra det til det, på en måte. 

Det kalles smisk og smiger , evnt manipulasjon for å få «viljen « sin . Folk som sier sånt etter 2 date er enten hjerneskadet eller forsøker å hjernevaske . 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men her må du vite forskjell på hva han sier eller kommuniserer da. Være litt sosial smart og ikke ta deg selv så høytidelig. Fridde han? Ned på kne med ring og alt? Hvis ja, løp! Var det et følelsesmessig utbrudd av glede etter sex og orgasme? Hvis ja? Bare le av det, det var ikke noe mer enn følelsesmessig svada. Sa han det for i en setting der dere pratet om fremtidig drømmer? Og sa han at han kunne tenke seg å gifte seg en dag? Eller var han så direkte at han sa at han skulle gifte seg med deg en dag? Stor forskjell på disse to da 😅 men helt ærlig. Ta deg sammen litt her nå.

Anonymkode: 3443c...b06

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en fornuftig mann. 

Jeg snakket allerede om barn og giftemål på første date. Ville bare være åpen om det slik at ingen av partene kastet bort hverandres tid. Det er snakk om fremtidsplaner, ikke gifte seg på flekken. 

Jeg var heller ikke desperat. Det var mange å velge mellom.

Hilsen ei som er lykkelig gift på 10.år☺️

Anonymkode: 2fdf1...944

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på fest, hadde umiddelbar kjemi, og vi snakket om fremtidsønsker, om man kunne tenk seg barn, om man var villig til å flytte på seg, bytte jobb, gifte seg ( eller holdninger til dette da) Osv. For oss var det helt naturlig å prate om. 

Husker det eneste jeg syns var rart var at jeg etter noen mnd spurte om han hadde tenkt på navn på fremtidige barn. Og det hadde han. Akkurat det har jeg aldri hørt en mann ha planer/ønsker om:) 

Anonymkode: d7e7b...25d

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Om noen snakker om å gifte seg på andre daten så løper du!💀 Hold deg unna mennesker som dette.

Anonymkode: b0c6d...a39

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...