AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Er det finest med alle like drikke glass eller flere forskjellige? Anonymkode: e38b9...51d 1
Ullvott Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Vanligvis er det finest når alle er like. Mange forskjellige kan få det til å se rotete og rart ut, hvis det ikke er en gjennomtenkt plan bak. Glassene må være forskjellig på "riktig måte", og du skal være god på styling, før det blir fint. 3
Kartoffel Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 Syns det er finest med like drikkeglass 🙂 1
Phoenix Heart Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 Jeg syns det er finest med like glass, at alle er forskjellige syns jeg ser rotete ut. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Skrevet 7. januar 2023 Ts. Er det finest når alle glassene er i lik farge eller forskjellige farge? Når de er like bare i forskjellige farger. Anonymkode: e38b9...51d 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 Jeg har like glass men i ulike farger, fordi det syns jeg er fint. Anonymkode: fddf8...a16 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 Jeg kaster ikke glass og kjøper alle nye om et par knuser, så jeg har mange ulike glass. Kjøper gjerne nye fra bruktbutikk, så det matcher ikke spesielt bra, heller. Synes det er fint! Anonymkode: eb177...08c 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 Liker litt forskjellige og synes det er finest og ikke så kjedelig Anonymkode: c7794...049 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #9 Skrevet 7. januar 2023 Jeg har litt av hvert. Før hadde jeg alle like og da var det styr hver gang jeg måtte fylle på med nye for å få like de gamle. Nå kjøper jeg fargede glass i ulike farger og ulik form men allikevel innenfor samme stil. Anonymkode: 825ea...695 1
Ullvott Skrevet 7. januar 2023 #10 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ts. Er det finest når alle glassene er i lik farge eller forskjellige farge? Når de er like bare i forskjellige farger. Anonymkode: e38b9...51d Finest med alle i samme farge, men det betyr ikke at samme serie i forskjellige farger er stygt. I en familie kan det dessuten være både praktisk og lurt med ulike farger for å spare oppvask. Man slipper sammenblanding av glass og kan bruke samme glass flere ganger, så fremt man husker hvilken farge man bruker. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg kaster ikke glass og kjøper alle nye om et par knuser, så jeg har mange ulike glass. Kjøper gjerne nye fra bruktbutikk, så det matcher ikke spesielt bra, heller. Synes det er fint! Anonymkode: eb177...08c Til det jeg har uthevet: slik håper jeg de fleste av oss gjør, men det er ikke det TS spør om. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #11 Skrevet 7. januar 2023 Ullvott skrev (6 minutter siden): Til det jeg har uthevet: slik håper jeg de fleste av oss gjør, men det er ikke det TS spør om. Nei? Da misforsto jeg sikkert. Svaret mitt er at jeg synes det er finest med mange forskjellige. Anonymkode: eb177...08c 1
lemoncake Skrevet 7. januar 2023 #12 Skrevet 7. januar 2023 Det kan være pent om det ikke er så sterke farger, men mer diskre farge. Tror ikke jeg ville hatt mange forskjellige farger på en borddekking. Litt sånn annenhvert glass i blått og annenhver i brunt feks. Fargene bør passe sammen mener jeg da. 1
skreppamedleppa Skrevet 7. januar 2023 #13 Skrevet 7. januar 2023 Jeg kan synes begge deler kan være veldig fint. Eksempler jeg synes det fungerer godt med ulike farger: For noen igjen er dette for rotete og for mye mix max og "forstyrrende", mens noen igjen ønsker gjerne ennda mer variasjon, smaken er ulik🙂 (og dette er jo også "festbord" med full styling, men jeg synes også mandagens frokostglass kan være ulik i form og farge... ) Men jeg er også noe glad i farger og at ikke allt trenger å være make alltid 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #14 Skrevet 7. januar 2023 Jeg er vokst opp med at alt mulig er forskjellig, og at mange av de ulike glassene og tallerkenene er til ulik bruk - "pizzatallerkener", "pannekaketallerkener", "brusglass", "melkeglass", etc. Det synes jeg er litt koselig, pluss at man kan kjøpe en kopp her eller en tallerken der, om man finner noe man liker, trenger ikke å være så opptatt av matching hele tiden 🙂 Anonymkode: c3f03...b84 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #15 Skrevet 7. januar 2023 Jeg liker at det er litt farger eller tekstur på bordpynten, men synes det er enklere å variere med servietter, blomster, lys, duker og annen pynt enn servise. Jeg liker derfor klassisk servise slik at jeg ikke blir lei. Det er dumt å kjøpe nytt hvert tiende år bare fordi jeg er lei. Men vi har forskjellige brusglass fordi vi har kjøpt brukt og fordi det er praktisk å vite hvilket som er hvems. Anonymkode: f9b93...e37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå