Gjest Agent smith Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 Inspirert av en annen tråd, tenkte jeg å lage en land rebus/kryssord/gåte/hint Første er: Guttenavn+bokstav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. mars 2023 #2 Del Skrevet 23. mars 2023 Gjest Agent smith skrev (På 7.1.2023 den 10.40): Inspirert av en annen tråd, tenkte jeg å lage en land rebus/kryssord/gåte/hint Første er: Guttenavn+bokstav Det er jo Peru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (På 23.3.2023 den 10.57): Det er jo Peru Gratulerer. Det er rett 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. april 2023 #4 Del Skrevet 13. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Gratulerer. Det er rett 🤓 Takk, Men hva er bokstav + jentenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2023 #5 Del Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (24 minutter siden): Takk, Men hva er bokstav + jentenavn? Bolivia. Og Belize kanskje 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. april 2023 #6 Del Skrevet 13. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Bolivia. Og Belize kanskje 😁 Riktig. Kan også legge til Kina og italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2023 #7 Del Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Riktig. Kan også legge til Kina og italia Åå. Jeg kom ikke lenger ut i alfabetet enn B 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. april 2023 #8 Del Skrevet 13. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Åå. Jeg kom ikke lenger ut i alfabetet enn B 😁 Beritrea burde vel også vært på listen, synd de kutta ut B i landet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2023 #9 Del Skrevet 13. april 2023 Lurven skrev (36 minutter siden): Beritrea burde vel også vært på listen, synd de kutta ut B i landet sitt Haha. Sant! Høres jo mye kulere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå