Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i prinsippet ikke noe i mot gavekort, men da jeg får gavekort til EU-kontrollen på bilen, ble jeg ganske så satt ut. Er det normalt å gi gavekort på EU-kontroll?

Anonymkode: 1c2bf...a8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har i prinsippet ikke noe i mot gavekort, men da jeg får gavekort til EU-kontrollen på bilen, ble jeg ganske så satt ut. Er det normalt å gi gavekort på EU-kontroll?

Jeg må le litt. Praktisk gave da, men tipper det ikke stod øverst på ønskelisten selv om det jo må gjøres med jevne mellomrom. Virket det som en planlagt gave, eller mer sånn i siste liten? Mulig han synes han var kreativ og original med den vrien. Tror jeg kunne tatt en vits om at jeg ikke ønsket meg gavekort til tannlegen til bursdagen, eller motsatt spørre om det neste blir gavekort til tannlegen 🤣 

Kunne vært verre, men også bedre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det positive er at da sparer du penger, og du kan unne deg noe selv, en praktisk gave. Men en litt kjedelig gave uten mye følelser da. Tydeligvis vanskelig for menn å være kreative. 

Anonymkode: 8bf49...024

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Gavekort på EU-kontroll. Den var fiffig. Hvordan har han kommet på noe slikt? 

Så kreativ som han egentlig viser seg å være, så burde han ha kommet med et gavekort på noe annet og bedre enn dette til jul, tenker jeg. 

Og nei, særlig vanlig å få gavekort på EU-kontroll er det ikke. Aldri hørt om tilfellet. 

Synes det hørtes litt kjipt ut, faktisk. For det er ikke en ting han gir deg eksklusivt, men noe som vil sørge for at du sparer heller.

Skrevet

Jeg gav EU-kontroll i bursdagsgave til et ungt familiemedlem en gang, men jeg hadde nok blitt litt skuffet om jeg fikk det i julegave fra mann/kjæreste hvis jeg ikke hadde uttrykt ønske om akkurat dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var nok godt ment da, selv om det kanskje var en litt kjedelig gave fra mannen. Men jeg tror han har vært tom for ideer, og tenkt på hva du trenger, så har Eu kontroll kommet i tankene. Han har jo rett i det da. Noen menn er ikke så flink til disse tingene her. Han kunne kanskje gitt et smykke eller noe, men men. Du får kjøpe noe selv da for pengene du sparer på Eu kontroll. 😉

Anonymkode: 54bee...54d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skrev du ønskeliste? 

Hvis nei, gjør dette neste jul😊

Anonymkode: a11d9...425

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For en kjedelig gave, men bedre enn hun som fikk en boks med mais, men bare såvidt😂. Synes du godt kan si det til han og slenge på ett par alternativ til gaver neste jul👍

Anonymkode: 0188b...2c7

Skrevet

Like bra som den gangen kaffetrakteren til mine foreldre røk rett før jul og min far kjøpte ny i julegave til min mor.

Hun er sur for det ennå, og det er mer enn 30 år siden 😄

Man gir ikke i gave noe som man ellers ville måttet betale uansett. Eller har dere hver deres økonomi sånn at dette var en reell gave? 

AnonymBruker
Skrevet

Er det din egen bil, TS, eller en utgift dere ellers skulle delt? Hvis det er din bil, blir det ikke så annerledes enn å gi penger. Et sånt gavekort glemmer man kanskje ikke å bruke, i det minste. 

Anonymkode: bac61...7a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det din egen bil, TS, eller en utgift dere ellers skulle delt? Hvis det er din bil, blir det ikke så annerledes enn å gi penger. Et sånt gavekort glemmer man kanskje ikke å bruke, i det minste. 

Bilen står i hans navn, men jeg bruker den mest. 

AnonymBruker
Skrevet

Premie for tidenes minst romantiske gave! 

Anonymkode: e9875...084

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Bilen står i hans navn, men jeg bruker den mest. 

Så vanligvis ville dere delt utgiften? En halv gave altså.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så vanligvis ville dere delt utgiften? En halv gave altså.

Ja.

Skrevet

Burde lagd en kortfilmserie med ubrukelig KG-menn. Dette er jo blant de verste og minst romantiske gavene jeg har hørt om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde elsket det 😂 vi ga ikke gave i år siden vi ikke trenger noe spesielt og i tillegg har en nyfødt, så gadd ikke å styre med det. Men jeg skal ha eu kontroll i mai, så om han ville betalt for det hadde jeg ikke nektet han 😂 

Anonymkode: 8eeb1...53f

AnonymBruker
Skrevet
Elle Melle skrev (18 timer siden):

Like bra som den gangen kaffetrakteren til mine foreldre røk rett før jul og min far kjøpte ny i julegave til min mor.

Man gir ikke i gave noe som man ellers ville måttet betale uansett. Eller har dere hver deres økonomi sånn at dette var en reell gave? 

For en merkelig tanke

Anonymkode: 8cc4d...ece

Skrevet
Elle Melle skrev (På 8.1.2023 den 22.15):

🤣🤣🤣 MANNFOLK 🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...