AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Begynte med kraftig hoste i går morges, og i natt kasta jeg opp sånn helt ut av det blå.. ble bare plutselig kvalm og måte løpe til toalettet, rakk det akkurat liksom. Kan ikke huske sist jeg kasta opp, ble helt skjelven. Veldig ubehagelig. Var litt uvel etterpå men sovna og har ikke kasta opp siden. Våknet i dag med vondt i halsen. Hoster fortsatt. Ikke noe kvalm, men er uvel/slapp ja. Hva kan det være? Anonymkode: 960c5...b34
tussi680 Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Enten influensa eller korona om du nylig har vært borti butikker etc. Jeg begynte som deg, men trodde det bare var sterk forkjølelse/ influensa. Ble bra til slutt, men hosten er der ennå.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 Korona kan gi magetrøbbel også. Symptomene stemmer med korona, bare mange som enda ikke har fått det med seg. Anonymkode: 650c9...421
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 Det er ganske vanlig å kaste opp ved ulike forkjølelsesykommer. Sønnen min kaster opp bare han får litt hovne mandler, han kastet også opp ved corona. Anonymkode: 5ac98...f33
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Skrevet 7. januar 2023 Har også tenkt på corona, men har ikke vært borti noen med det, kan jo ha vært uheldig å blitt smittet offentlige plasser da.. Men hadde corona for et år siden og da hadde jeg ikke oppkast. Tenkte egnt først omgangssyke men føles ikke som det heller. Har i midlertid blitt verre utover dagen. Fått feber og kastet opp i hele dag.. Så er det jo den plagsomme hosten da. Og rennende nese. Synes bare kombinasjonen av symptomer er merkelig, aldri hatt dette før liksom🤔 Tenkte å ta en coronatest i morgen. Vises vel ikke så fort hvis det er corona? Begynte i går liksom. Anonymkode: 960c5...b34
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 Hadde det samme forrige helg. Begynte å få vondt i ledd osv på kvelden, la meg - løp opp en time senere og kasta opp som bare det. Ble med den gangen da. to dager med feber; og så ferdig. bortsett fra oppkast som var nytt, så var det helt likt som de 2 gangene jeg hadde corona. Men negative tester denne gangen. Anonymkode: eefc2...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå