Gå til innhold

Finnes det folk sombruker sukker.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt det er bra, men dette er fra noen som møttes for noen år siden. Er i slutten av 30-årene og opplever at Tinder er fullt av useriøse og tafatte menn.

Anonymkode: a651d...e39

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

prøvde meg på sukker for mange år siden. ikke spesielt bra synes jeg.

eneste fordelen jeg kan se med sukker er at der står det hvilken alder de søker på damer.

dette gjorde at jeg iallfall IKKE fikk mer lyst å møte noen. så og si alle menn uansett 50år eller 30år skulle ha damer fra 20 år og max et år eldre enn seg selv, noen hadde også aldersspenn som sluttet par 3 år FØR deres egen alder.

Endret av Ænema
  • Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at de fleste er på tinder nå. Jeg var på sukker for noen år siden og er på tinder nå, etter at et forhold tok slutt. Jeg ser ikke noen åpenbar forskjell på de jeg matcher med på tinder i forhold til dem på sukker for noen år siden. Noen er seriøse, andre ikke, sånn er det bare. 

Jeg ser mange av de samme folkene fra den gang, men de er jo en annen sak ;) 

Anonymkode: 8e5d2...21c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Muligheten for en fyldig profil, er positivt for Sukker. Mulig at useriøse greier å avsløre seg der. Antall brukere er garantert lavere. Personlig liker jeg Match bedre.

Anonymkode: a6e64...18e

Skrevet

Like mye useriøst der som alle andre plasser. 

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg var der for noen år siden. I begynnelsen var det ganske bra. Fikk kontakt med flere som virket interessante, men etter hvert ble det ganske dødt der. For det meste det samme profilene som gikk igjen. Vet ikke om jeg har særlig god erfaring med de andre såkalt seriøse datingsidene jeg prøvde meg på heller egentlig, men det er jo ganske tilfeldig om man får kontakt med noen som er bra.

Tinder har jeg nok hatt best erfaring med selv om det var mye tull der, men man slipper i hvert fall meldinger fra alle mulige slags menn man ikke ønsker kontakt med. Man må ha likt vedkommende og det likte jeg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg foreslår at du bruker denne siden for dating det er gratis å registrere deg og sende en melding til denne siden linkhttps://991311.koples.eu.org/181b20a87039a931d41

Anonymkode: 118f1...4f2

Jeg foreslår at du blir bannlyst fra KG, i all framtid. 

Anonymkode: a6e64...18e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde det en liten stund nå nettopp. Like mye useriøst som på Tinder og Happn. Mange menn uten profilbilder som kontaktet meg. Eneste trivelige fyren der inne var en fyr på 23 år- jeg er 48🤭Det var selvfølgelig uaktuelt for meg, jeg ønsker en jevnaldrende mann. Men han var i hvertfall hyggelig og var veldig aktiv ifht å spørre om ting- dette i motsetning til de eldre grinebiterene som hyler «det er bare å spør»🤪Jeg fant INGEN som var av noe som helst interesse, så har slettet kontoen min.

Anonymkode: 73e96...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...