AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 En jeg liker skrev dette i kommentarfeltet på Facebook til et profilbilde jeg la ut av meg selv. Anonymkode: 46253...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En jeg liker skrev dette i kommentarfeltet på Facebook til et profilbilde jeg la ut av meg selv. Anonymkode: 46253...dda Jeg mener IOY ikke IOU Anonymkode: 46253...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. januar 2023 #3 Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg skylder deg … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg googlet dette å fikk opp forskjellige ting som, jeg skylder deg, jeg eier deg, slang for i love you, forstår ikke helt..🧐 Er det positivt ment eller? Han skylder meg heller ingenting. Anonymkode: 46253...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 7. januar 2023 #5 Del Skrevet 7. januar 2023 IOU = I owe you IOU er en engelsk / amerikansk term for et veldig forenklet «gjeldsbrev» Dette kan bli brukt etter en kjapp handel av gjenstand mellom bekjente, etter en poker-kveld eller lignende. En «IOU» kan bli skrevet på alt fra baksiden på en konvolutt, et blankt ark eller en serviett. I de siste årene har det kommet hundrevis av digitale «IOU» maler. Hva en person mener med dette i en SoMe kommentar er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Del Skrevet 7. januar 2023 Flere? Anonymkode: 46253...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Del Skrevet 10. januar 2023 ? Anonymkode: 46253...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 7.1.2023 den 12.02): Flere? Anonymkode: 46253...dda Image of The year Altså vedkommende synes det var et bra bilde ♥️ Anonymkode: f407d...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå