Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 Vi hadde et kjempefint forhold i sommer. Sammen hver dag og hadde sex som kaniner Nå har denne vakre jenten flyttet til utlandet og tar utdannelse der. Vi har ikke så stor kontakt via sms/mail eller telefon. Jeg ringer henne av og til, men hun er hele tiden opptatt med trening og er ganske trøtt når jeg ringer henne - sånn litt sent. Jeg håper inderligst inne at forholdet vårt skal kunne vare, selvom det muligens ikke er et reelt og godt forhold med slike avstander... I sommer kjøpte jeg ganske så mange gaver til henne; trolig litt for mange. Jeg fikk aldri noe av henne, men dette er ikke problemstillingen. Så spørsmålet blir om jeg skal kjøpe en gave til henne eller om jeg skal la være? Kanskje jeg skal sende henne et kort... det har jeg gjort før en gang... fikk aldri noe svar brev selvom hun sa hun skulle sende når jeg spurte om hun hadde mottatt brevet mitt... (spurte i en sms)... Så; skal jeg kjøpe julegave til min elskede? PS. Hun kommer ikke hjem til jul, men befinner seg i utlandet....
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 Hva sier magen din at du skal gjøre? Fia
Gjest synseren Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Siden hun viser liten interesse, er det kanskje like greit å la være. Prøv heller å finne ei dame som setter pris på din oppmerksomhet. Lykke til!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. desember 2005 #6 Skrevet 16. desember 2005 Siden hun viser liten interesse, er det kanskje like greit å la være. Prøv heller å finne ei dame som setter pris på din oppmerksomhet. Lykke til! ← Enig jeg også!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. desember 2005 #7 Skrevet 16. desember 2005 Siden hun viser liten interesse, er det kanskje like greit å la være. Prøv heller å finne ei dame som setter pris på din oppmerksomhet. Lykke til! ← Faktisk helt enig der. Bare dropp det. Det kan nok være vondt for deg å gå til dette skrittet, men det er jo tydelig at hun har gitt deg opp etter at hun flyttet. Dere har jo bare sporadisk kontakt, og da har hun ikke tid til å snakke noe særlig. Hun kommer ikke hjem til jul, og dere har ikke snakket om at du skal komme på besøk? Det ser ikke ut som om hun ser på situasjonen som om dere har et forhold i det hele tatt.
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 16. desember 2005 #8 Skrevet 16. desember 2005 Jeg må vel på en måte bare smertelig erfare at forholdet vårt har gått mer eller mindre til helvete etter at hun flyttet.... Tror vel jeg tar kontakt med henne igjen snart, ønsker henne godt nyttår og inviterer meg selv ned til henne i januar en gang.... Så; om hun er litt tvilende til at jeg skal komme; så spør jeg rett ut; er det egentlig noen vits for meg å snakke med deg mer? Er vi kun venner eller hvor ligger vårt forhold? Hvordan bør jeg isåfall gå direkte frem for å få direkte svar... jeg er lei av å ikke vite og vil ha konkrete svar...
Sun Mei Skrevet 16. desember 2005 #9 Skrevet 16. desember 2005 Skal du ha konkrete svar må du stille konkrete spørsmål. Enkelt og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå