Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er sammen med en mann og er veldig glad i han men lurer på om han er utro evt treffer andre kvinner bak min rygg. Tåler helt ren ærlighet;) 

Anonymkode: 6613e...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fornuftige mennesker kan satse på en som tror på spådom.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rotemor said:

Ingen fornuftige mennesker kan satse på en som tror på spådom.

Du kaller deg selv Rotemor, så ro deg helt ned med dine besservisser svar 😂 og du er klar over hvilken gruppe du er på sant? Uff så flaut å være deg 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill, ikke tro på noen som later som om de har magiske evner. Ikke ødelegg forholdet ditt eller din mentale helse pga. løgner fra fremmede.

Anonymkode: 550d2...dcc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at han har sittet på kafé og pratet med en kvinne, men kun kafeen får jeg opp. Men det virker ikke som om det var særlig sensuell stemning mellom dem, virker veldig dagligdags, får samme følelse som når jeg prater med min kusine. Lyshåret kvinne, svart genser og kafeen/konditoriet vendte ut mot sjøen, mer får jeg ikke opp. Men jeg greier ikke å sense noe "spenning" mellom dem. de lo, det har jeg snappet opp, men jeg får mer "vennefølelse" av bildene.. Greier bare å få opp dette, så det virker ikke som han har truffet så mange andre kvinner,

Anonymkode: e0dac...bea

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kaller deg selv Rotemor, så ro deg helt ned med dine besservisser svar 😂 og du er klar over hvilken gruppe du er på sant? Uff så flaut å være deg 

Du vet forskjellen på ro og rot?

»Spå» er flaut det!! 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke spør om ren ærlighet når du ikke tåler det. 
Du er veldig glad i en mann som du tror er utro…. Bare der! Jeeez. Hvor.🙄 kan man være på et forum???? 

Endret av Rotemor
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt

-Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...