Gjest Burarum Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 At noen menn har langt hår og går med hestehale er vel ganske vanlig. Men blir det uvanlig og i overkant feminint hvis man fletter hestehalen? Har selv langt hår til nesten midt på ryggen. Går noen ganger med hestehale og har hendt jeg har flettet den når jeg er hjemme. Men har ikke vist meg ute med flette ennå. Jeg er slettes ingen feminin mann, men syns det kunne være OK å variere håret når man har lengden til det. Eller høres dette damete ut? Hva syns kvinner som menn om dette?
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 Gå med fletta di du. Jeg synes menn med langt hår er flott dersom de har hår til det. Det samme mener jeg om damer, man må ha et hår som er pent når det er langt. (Pistrer ála det jeg har, er ikke pent på noen hvis det blir lenger enn fire centimeter) Og du må gjerne flette det - synes det tøft jeg.
Diktern Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 Enig med Mysan, jeg. Menn med langt hår er kjempetøft, og fletter er jo bare fint.
Gjest Varg-Menja Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Jeg synes det er innmari stilig, dersom det gjøres på riktig måte. Og det får meg til å assosiere med vikingene, som også gjorde det, og de var jo ikke akkurat femi...
Orestes Skrevet 15. desember 2005 #5 Skrevet 15. desember 2005 Fletter er kult. Så lenge vi ikke snakker pariserflette som starter oppå hodet. Da bikker det over og blir i overkant damete, vil jeg si.
Gjest Burarum Skrevet 15. desember 2005 #6 Skrevet 15. desember 2005 Takk for svarene Joda, jeg har håret til det. Har ikke antydning til å være tynn oppå eller noen ting. Eneste er at jeg har en tendens til å vente for lenge med å trimme tuppene, slik at de blir litt slitte og florete. Dreier seg kanskje om 5 cm av 30-35 cm lang hestehale. Men det er jo bare å trimme oftere! Varg-Menja nevnte Vikingene og det likte jeg. Det er nok en retning alã Viking/Ringenes Herre stil jeg mener. Selvsagt ikke bestanding, men i ny og ne når man føler for det. Amerikanske indianermenn har jo også ofte flettet hår (i gamle dager hvertfall).
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #7 Skrevet 15. desember 2005 Syns ikke det er pemt med menn med langt hår, som så mange andre her inne (se tråd om hva som ikke tenner, på en annen diskusjon). Fletter er i hvertfall drøyt. Men det er MIN mening. For egentlig syns jeg alle skal gå som det passer dem, uten å bry seg om hva andre synes
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #8 Skrevet 15. desember 2005 Ikke bare er det femi, det er utrolig harry. Forstår ikke hvorfor sivilarbeidere på død og liv på ha hestehale, flettet hår ....i det hele tatt langt hår. Det er udelikat og virker ustelt!
~sikka~ Skrevet 15. desember 2005 #9 Skrevet 15. desember 2005 Leste FETTET hår jeg Uansett - er enig med Mysan. Det kan se bra ut med fletter på en mann, men da må man passe til det.
Orestes Skrevet 15. desember 2005 #10 Skrevet 15. desember 2005 Gjest: Da har du tydeligvis vært utsatt for hestehale-brukere som er udelikate og ustelte, da. Jeg har sett mange som IKKE er det.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. desember 2005 #11 Skrevet 16. desember 2005 Jeg kjenner menn med langt hår som fletter det, og disse typene er alt annet en feminine Men nå snakker vi om å samle håret i nakken med en ordinær flette - ingen pariserflette, og slettes ikke to fletter som Asterix og Obelix....
Gjest Melk Skrevet 16. desember 2005 #12 Skrevet 16. desember 2005 Jeg kjenner menn med flette. Men jeg synes ikke det er noe fint, uansett hvor velstelt håret er.
Gjest 2324 Skrevet 16. desember 2005 #13 Skrevet 16. desember 2005 Jeg synes ikke menn med langt hår er fint i det hele tatt jeg.. Ikke løst, ikke i hestehale og ikke i flette.. Men folk må gå slik de føler seg vel, uten at jeg skal legge meg opp i det! Hvis du vil flette håret, gjør det!
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2005 #14 Skrevet 16. desember 2005 Ikke bare er det femi, det er utrolig harry. Forstår ikke hvorfor sivilarbeidere på død og liv på ha hestehale, flettet hår ....i det hele tatt langt hår. Det er udelikat og virker ustelt! ← Hvorfor er langt hår mer ustelt på menn enn på kvinner da? Hår er hår. Jeg ville heller hatt en vikingaktig mann enn en pomadesleiket pingle med dress... Gi meg en mann med hår både her og der!!! En bredskuldra brumlebasse med hår og skjegg. En med høyt tempo i hjernesvingningene. Som Arne Holm (er det han heter?) i Aftenposten. Selv om han som er i fokus nå om dagen er dress og slips.... det er jo ikke DER det ligger..
Gjest Varg-Menja Skrevet 16. desember 2005 #15 Skrevet 16. desember 2005 Men nå snakker vi om å samle håret i nakken med en ordinær flette - ingen pariserflette, og slettes ikke to fletter som Asterix og Obelix.... ← Jeg synes det også kan være stilig på menn jeg, med to fletter som går parallellt ned langs ryggen...
Lillepuz Skrevet 16. desember 2005 #16 Skrevet 16. desember 2005 en flette kan vel være kjempefint, så lenge det ikke er pariserflette, en flette over hvert øre eller pariserflette i rygghåret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå