Gå til innhold

Bli kysset på plutselig🤫

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en date som man er hjemme hos, og dere ser på film, ikke pratet så mye under filmen , og heller ikke kysset på munnen enda . Men begynner å massere deg  plutselig når dere sitter i sofaen, og etterpå begynner å kysse deg på ryggen og halsen....hadde dere blitt skremt bort?😊

Anonymkode: bcccd...b89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på om jg liker han godt eller ikke det da! - men ville jo foretrukket hatt et par samtaler først 😊

Anonymkode: b9621...f5e

AnonymBruker
Skrevet

Ja det hadde vært creepy 

Anonymkode: 9acd9...0bb

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde syntes det var ekkelt om han bare kjørte på med massasje og kyssing uten å ha gått litt saktere frem og sett om jeg gav positiv respons. 

Anonymkode: 97947...ed5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig ubehagelig

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kysset på munnen enda? Jeg hadde tenkt han ønsket sex men ikke likte meg godt nok til å ville kysse meg ordentlig og sjekket min respons. Så nei, jeg hadde trukket meg vekk og blitt usikker på han. 

Anonymkode: dbc5b...fd5

• Nyttig 2
Skrevet

Denne filmen har jeg sett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja..det er jo helt normal oppførsel.

Litt rart om det ikke blir noe kyssing på munnen i løpet av seansen, men ser ingen grunn til at kyssing på munnen må komme først.

Anonymkode: 5ca9d...7fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja..det er jo helt normal oppførsel.

Nei det er det ikke 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei det er det ikke 

Jo.

Med mindre man ser for seg den mest negative versjonen av TS's sitt scenario og tar inn negative ting som ikke er beskrevet her.

Slik som AB..ad5 gjør, hun bare ser for seg at mannen ikke justerer handlingene sine etter kvinnens respons. TS sier ingenting om det, så det naturlige er jo å anta at mannen ikke er en superklovn men har litt antenner.

Eller som AB..fd5 gjør, tolker mannens handlinger i verste mening og tillegger ham intensjoner som absolutt ikke trenger å være der.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo.

Med mindre man ser for seg den mest negative versjonen av TS's sitt scenario og tar inn negative ting som ikke er beskrevet her.

Slik som AB..ad5 gjør, hun bare ser for seg at mannen ikke justerer handlingene sine etter kvinnens respons. TS sier ingenting om det, så det naturlige er jo å anta at mannen ikke er en superklovn men har litt antenner.

Eller som AB..fd5 gjør, tolker mannens handlinger i verste mening og tillegger ham intensjoner som absolutt ikke trenger å være der.

Du får lese den informasjonen som oppgis. 

"Bli kysset plutselig" er tittel på tråden. Trådstarter beskriver et scenario der to personer ser på film, de har aldri kysset på munnen før (evn. aldri kysset i det hele tatt), de prater ikke sammen. "Begynner å massere deg plutselig" "Etterpå kysse deg på halsen og ryggen"

Allerede ved innledelse av massasjen er dette creepy og helt uten antenner. Å bryte noens intimsone plutselig i en setting det ikke er naturlig å gjøre helt plutselig uten kommunikasjon. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis en date som man er hjemme hos, og dere ser på film, ikke pratet så mye under filmen , og heller ikke kysset på munnen enda . Men begynner å massere deg  plutselig når dere sitter i sofaen, og etterpå begynner å kysse deg på ryggen og halsen....hadde dere blitt skremt bort?😊

Anonymkode: bcccd...b89

jeg hadde lurt lit men spørs settingen. Hvis det kom uten at jeg viste noe så lit rart, men jeg ville tro da at hun var kåt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...