AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Jeg sliter med dårlig selvtillit og er mye usikker på meg selv som kvinne, jeg går til psykolog og jobber mye med meg selv. Men jeg har blitt sammen med eksen min igjen og sliter med å stole på han, men er usikker på om dette er min egen usikkerhet. Jeg har flere ganger sett han har fått mld av en jente som heter Tonje som også har prøvd å ringe han, han sier det var moren, ikke samme navn!!! Han er ofte ute på byen og kjøper drikke til andre jenter. Jeg har funnet lange lyse hår i sofaen hans, jeg har langt mørkt hår. Han har tilbragt tid med jenter han tidligere har sagt er deilig og som er felles venner av andre. Han lar være å åpne Messenger mld fra meg på mange timer eller en dag, og jeg har da i ettertid fått vite at han de dagene har vært på fest med andre jenter osv. Er dette helt normale ting og min usikkerhet spiller inn? Eller er det noe i dette? Jeg har aldri vært sjalu tidligere i andre forhold. Anonymkode: e707f...278
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Du har god grunn til å slå opp hvertfall. Ikke ork å bli sjalu og usikker, han er ikke lojal mot deg og er ikke noen å samle på Anonymkode: 0c72f...ff9 3 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har flere ganger sett han har fått mld av en jente som heter Tonje som også har prøvd å ringe han, han sier det var moren, ikke samme navn!!! Han er ofte ute på byen og kjøper drikke til andre jenter. Jeg har funnet lange lyse hår i sofaen hans, jeg har langt mørkt hår. Han har tilbragt tid med jenter han tidligere har sagt er deilig og som er felles venner av andre. Han lar være å åpne Messenger mld fra meg på mange timer eller en dag, og jeg har da i ettertid fått vite at han de dagene har vært på fest med andre jenter osv. Anonymkode: e707f...278 Jeg er ikke sjalu, men det der hadde jeg ikke giddet. Jeg har aldri opplevd sånn oppførsel av en kjæreste. Anonymkode: f7d56...631 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 Jeg er heller ikke sjalu,men godtar ikke respektløs oppførsel. Så han der hadde blitt singel. Anonymkode: 94ec1...bec 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Skrevet 7. januar 2023 Det høres jo rett og slett ut som han er utro eller mininum leker veldig med ilden. Anonymkode: f7d56...631 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres jo rett og slett ut som han er utro eller mininum leker veldig med ilden. Anonymkode: f7d56...631 Ja desverre. Er nok ikke noe tvil om det Anonymkode: 0c72f...ff9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 Hvis dette forholdet gjør deg lykkelig, bli i forholdet. Hvis dette forholdet gjør deg ulykkelig, dump han! Dette forholdet hadde ikke JEG holdt ut. Om han mener at du er sjalu uten grunn, så spiller det ingen rolle. Din lykke er ditt ansvar. Sørg for å være i et forhold som gjør deg glad! Det går an å være ulykkelig selv om han er trofast. Du får lyge og si at du ikke elsker han lenger om du føler at du trenger en "gyldig grunn" Anonymkode: 899d5...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sliter med dårlig selvtillit og er mye usikker på meg selv som kvinne, jeg går til psykolog og jobber mye med meg selv. Men jeg har blitt sammen med eksen min igjen og sliter med å stole på han, men er usikker på om dette er min egen usikkerhet. Jeg har flere ganger sett han har fått mld av en jente som heter Tonje som også har prøvd å ringe han, han sier det var moren, ikke samme navn!!! Han er ofte ute på byen og kjøper drikke til andre jenter. Jeg har funnet lange lyse hår i sofaen hans, jeg har langt mørkt hår. Han har tilbragt tid med jenter han tidligere har sagt er deilig og som er felles venner av andre. Han lar være å åpne Messenger mld fra meg på mange timer eller en dag, og jeg har da i ettertid fått vite at han de dagene har vært på fest med andre jenter osv. Er dette helt normale ting og min usikkerhet spiller inn? Eller er det noe i dette? Jeg har aldri vært sjalu tidligere i andre forhold. Anonymkode: e707f...278 Det er vel en grunn til at det ble slutt sist ? …. Anonymkode: fc518...1aa 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #9 Skrevet 7. januar 2023 Noen ganger må man gå og takle en kjærlighetssorg heller enn et ulykkelig liv. Takker skjebnen for at jeg var sterk nok til å innse det da jeg var sammen med "mitt livs kjærlighet " (trodde jeg), men ikke hadde det bra i forholdet. Jeg holdt ut kjærlighetssorgen, og den var bare akkurat litt mer til å leve med da jeg traff mannen som virkelig var sen store kjærligheten, og som jeg nå har vært gift med i godt over 10 år. Jeg hadde gått glipp av det om jeg holdt fast i ham jeg ikke fungerte sammen med, og var stadig usikker på. Slike menn er ikke den store kjærligheten, selv om det der og da føkeles slik, de står i veien for den store kjærligheten. Håper du også blir sterk og gjør det rette. Forhold skal ikke være slik. Anonymkode: f5fd0...fbf 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå