Gå til innhold

Venninna mi ble sjokkert.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så vi drev og snakket om løst og fast etter og ha drukket *noen* øl, etterhvert drev temaet inn på hva man har gjort i senga.

Og da sa jeg at når jeg gikk på skole og bodde på internat, så pleide jeg og daværende kjæreste og ha sex i senga, mens romkameraten sov i sengen i den andre enden av rommet.

Venninna fyrte seg skikkelig opp, at det ikke gikk an og holde på slik. Jeg mener at hun ikke tok noen skade av det de gangene vi gjorde det.

Hva mener dere?

Anonymkode: 386ef...9e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er respektløst og ekkelt å ha sex med noen andre i samme rom. Ulovlig er det også så lenge de ikke har samtykket til å se på/høre på 

Anonymkode: 5fc49...a4c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Cecilie Sadberg said:

Legg deg

Hvorfor? Jeg troller ikke hvis det er det du lurer på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener jo at hun viste jo ikke hva som skjedde, hvorfor bry seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg mener jo at hun viste jo ikke hva som skjedde, hvorfor bry seg.

Hun merket det, tro meg.

Anonymkode: 25d1f...545

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så vi drev og snakket om løst og fast etter og ha drukket *noen* øl, etterhvert drev temaet inn på hva man har gjort i senga.

Og da sa jeg at når jeg gikk på skole og bodde på internat, så pleide jeg og daværende kjæreste og ha sex i senga, mens romkameraten sov i sengen i den andre enden av rommet.

Venninna fyrte seg skikkelig opp, at det ikke gikk an og holde på slik. Jeg mener at hun ikke tok noen skade av det de gangene vi gjorde det.

Hva mener dere?

Det er vel helt ok om det var greit for han

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke noe problem med det?

Anonymkode: 228bb...f07

AnonymBruker
Skrevet

Det er problematisk og ikke noe jeg ville gjort i voksen alder. Jeg ser jo poenget hennes. Samtidig var det jo sånt «alle» gjorde da vi var yngre, særlig på internat. Var først da vi ble litt eldre at vi skjønte at det kanskje ikke var greit. Men også i kollektiv husker jeg at det var flere som ikke gjorde noe for å skjule hva de holdt på med, og det var ikke snakk om å dempe seg tross tynne lettvegger. Husker også folk som hadde sex i stua selv om noen hadde sovnet på sofaen etter sex 😅 Nå ville aldri noe sånt ha skjedd.

Anonymkode: 7621a...5f8

Skrevet

Personlig er jeg enig med venninnen din. 
Det handler om respekt for andre, og andres rett til å samtykke. 

Hva om andre personen våknet? Hva da? Hva om andre personen hadde traumer til den type lyder.. 
Det er så mye vi ikke vet, og da krever det ganske lite å ta hensyn.. 

Men det er meg.. Folk gjør som de vil. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville neppe gjort det i dag, men internat er internat.

Det er ikke mye å blåse seg opp over.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen big deal det der. Seksuelt frigjorte folk har aldri startet noen krig eller påført andre smerte de ikke tåler. Hadde jeg våkna av at en kompis eller venninne i samme rom hadde det hyggelig, ville jeg nesten tatt det som en tillitserklæring; "hen kan godt være tilstede mens vi holder på". Naturlige behov, vet du...

Anonymkode: 8d273...44b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...