AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Så vi drev og snakket om løst og fast etter og ha drukket *noen* øl, etterhvert drev temaet inn på hva man har gjort i senga. Og da sa jeg at når jeg gikk på skole og bodde på internat, så pleide jeg og daværende kjæreste og ha sex i senga, mens romkameraten sov i sengen i den andre enden av rommet. Venninna fyrte seg skikkelig opp, at det ikke gikk an og holde på slik. Jeg mener at hun ikke tok noen skade av det de gangene vi gjorde det. Hva mener dere? Anonymkode: 386ef...9e7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 Jeg mener det er respektløst og ekkelt å ha sex med noen andre i samme rom. Ulovlig er det også så lenge de ikke har samtykket til å se på/høre på Anonymkode: 5fc49...a4c 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 19 minutter siden, Cecilie Sadberg said: Legg deg Hvorfor? Jeg troller ikke hvis det er det du lurer på. Anonymkode: 386ef...9e7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Skrevet 7. januar 2023 Jeg mener jo at hun viste jo ikke hva som skjedde, hvorfor bry seg. Anonymkode: 386ef...9e7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg mener jo at hun viste jo ikke hva som skjedde, hvorfor bry seg. Anonymkode: 386ef...9e7 Hun merket det, tro meg. Anonymkode: 25d1f...545 5
feliek54 Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så vi drev og snakket om løst og fast etter og ha drukket *noen* øl, etterhvert drev temaet inn på hva man har gjort i senga. Og da sa jeg at når jeg gikk på skole og bodde på internat, så pleide jeg og daværende kjæreste og ha sex i senga, mens romkameraten sov i sengen i den andre enden av rommet. Venninna fyrte seg skikkelig opp, at det ikke gikk an og holde på slik. Jeg mener at hun ikke tok noen skade av det de gangene vi gjorde det. Hva mener dere? Anonymkode: 386ef...9e7 Det er vel helt ok om det var greit for han
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 Det er da ikke noe problem med det? Anonymkode: 228bb...f07
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #9 Skrevet 7. januar 2023 Det er problematisk og ikke noe jeg ville gjort i voksen alder. Jeg ser jo poenget hennes. Samtidig var det jo sånt «alle» gjorde da vi var yngre, særlig på internat. Var først da vi ble litt eldre at vi skjønte at det kanskje ikke var greit. Men også i kollektiv husker jeg at det var flere som ikke gjorde noe for å skjule hva de holdt på med, og det var ikke snakk om å dempe seg tross tynne lettvegger. Husker også folk som hadde sex i stua selv om noen hadde sovnet på sofaen etter sex 😅 Nå ville aldri noe sånt ha skjedd. Anonymkode: 7621a...5f8
SlemUlv Skrevet 7. januar 2023 #10 Skrevet 7. januar 2023 Personlig er jeg enig med venninnen din. Det handler om respekt for andre, og andres rett til å samtykke. Hva om andre personen våknet? Hva da? Hva om andre personen hadde traumer til den type lyder.. Det er så mye vi ikke vet, og da krever det ganske lite å ta hensyn.. Men det er meg.. Folk gjør som de vil. 3
Snok1 Skrevet 7. januar 2023 #11 Skrevet 7. januar 2023 Jeg ville neppe gjort det i dag, men internat er internat. Det er ikke mye å blåse seg opp over.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #12 Skrevet 7. januar 2023 Ingen big deal det der. Seksuelt frigjorte folk har aldri startet noen krig eller påført andre smerte de ikke tåler. Hadde jeg våkna av at en kompis eller venninne i samme rom hadde det hyggelig, ville jeg nesten tatt det som en tillitserklæring; "hen kan godt være tilstede mens vi holder på". Naturlige behov, vet du... Anonymkode: 8d273...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå