AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 For noen år siden tok jeg permanent makeup på bryn, men dette har nå falmet veldig. Jeg har flyttet siden jeg utførte dette, slik at jeg må finne et nytt sted for "oppfriskning". Kan man like godt få dette utført hos et vanlig tatoveringsstudio, eller bør jeg finne en salong som driver med permanent makeup? Jeg skjønner at en tatovering ikke blir borte, men permanent makeup blir heller ikke det, den blir kun svakere. Anonymkode: 4ee29...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. januar 2023 #2 Del Skrevet 13. januar 2023 Tatovering og PMU er to forskjellige ting, så du må finne et sted som driver med permanent makeup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Del Skrevet 19. januar 2023 KaDust skrev (På 13.1.2023 den 13.03): Tatovering og PMU er to forskjellige ting, så du må finne et sted som driver med permanent makeup. Jeg skjønner at det blir noe forskjellig, det er derfor jeg spør hva forskjellen består i. Selvsagt kan jeg finne en salong der de driver med PMU, men hvorfor ikke bare oppsøke et vanlig tatoveringsstudio, da blir kanskje fargen sittende lenger uten å falme noe? Det blir sagt at fargen skal sitte 3-5 år når man tar PMU, men fargen blir sittende mye lenger enn det, det som skjer, er at den bare blir svakere, og man må derfor "friske" den opp igjen etter noen år. Det kunne man kanskje sluppet ved å ta vanlig tatovering? Anonymkode: 4ee29...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå