AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Sin på magen din, hadde du automatisk skjønt da hvor han ville hen? Anonymkode: 35805...3ed
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Hvem er han for meg? En på bussen? Creep. En kompis? Tror han jeg er gravid? En date? Nei magen er ikke så seksuelt men kommer an på settingen. Er det mens vi kliner så ja da hadde jeg skjønt hvor han ville men er det mens vi spooner og ser film tar jeg det bare som uskyldig kosing Anonymkode: d5a06...d10 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvem er han for meg? En på bussen? Creep. En kompis? Tror han jeg er gravid? En date? Nei magen er ikke så seksuelt men kommer an på settingen. Er det mens vi kliner så ja da hadde jeg skjønt hvor han ville men er det mens vi spooner og ser film tar jeg det bare som uskyldig kosing Anonymkode: d5a06...d10 En *Kompis* Han liker deg. Du liker han. Dere har rota. Nå ligger dere og *ser på film* Anonymkode: 35805...3ed
Blåjojo Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): En *Kompis* Han liker deg. Du liker han. Dere har rota. Nå ligger dere og *ser på film* Anonymkode: 35805...3ed Ja, da hadde jeg skjønt hva han ville. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Skrevet 7. januar 2023 Ser på film luggende i sofaen med en kompis jeg har rota med, som liker meg. Han trenger ikke å legge hånden sin på kroppen min i det hele tatt for at jeg skal skjønne hva han vil. Det er underforstått utifra settingen i utgangspunktet. Anonymkode: 72987...bf7 1
AnonymousBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 Ja, hvis det hadde vært typen, men en fremmed hadde bare vært veldig ukomfortabelt.
SlemUlv Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 Nei. Men jeg er dårlig på hinting. Jeg hadde nok, spøkefullt, sagt noe som "ja jeg vet jeg er feit".
tøydokka Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 Viss jeg ser film med en mann, så vet jeg hva han vil uansett, trenger ikke legge hendene noe sted engang for at jeg skal skjønne det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå