AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Del Skrevet 6. januar 2023 Hvordan gjør man det? transport til og fra frisøren? Transport fra kirka til festlokalet? Er det vanlig å leie transport eller spør bekjente om å kjøre? Anonymkode: 0a030...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Del Skrevet 7. januar 2023 Det varierer. Min søster leide en skikkelig kul gammel bil med sjåfør. Et vennepar av meg kjørte selv etter kirka, før det var det bruden og forlover som kjørte hit og dit for sminke osv. Anonymkode: 8d3fa...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 7. januar 2023 #3 Del Skrevet 7. januar 2023 Spør en bekjent om å kjøre. Hvis du vet om en bekjent som har en fin og ny bil, så tror jeg han ville sett på det som et ærefullt oppdrag. Jeg har selv stilt både bil og meg til disposisjon for å kjøre brudepar fra kirka, og må si at jeg synes oppdraget var både viktig og artig å få tildelt. Jeg følte meg sentral i noens store dag. Gratis ble det også for brudeparet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 7. januar 2023 #4 Del Skrevet 7. januar 2023 Fikk forlover til å kjøre meg fra frisør til kirka. Så kjørte vi med brudgommens forlover i en pyntet bil til fotografering og lokalet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 7. januar 2023 #5 Del Skrevet 7. januar 2023 Tok taxi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 7. januar 2023 #6 Del Skrevet 7. januar 2023 Pappa hentet meg hos frisøren i sin bil og kjørte til kirken. Våre forlovere kjørte oss fra kirken og til fotograf og festlokalet. Ingen leid transport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg og min forlover kjørte vår bil fra hotellet til kirka. Fra kirka og til første fotolokasjon kjørte en kollega av oss, som hadde en fin bil som vi lånte for anledningen. Våre forlovere kjørte vår bil, som vi sammen kjørte fra foto til festlokalet. Anonymkode: f4843...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå