Gå til innhold

Jeg har en formiddag i Dublin. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på Guinnes før, ellers er jeg åpen for det meste. Det er om noen uker, så vinter. 

Anonymkode: aff18...c91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da koser du deg på Bewleys i Grafton Street :) https://shop.bewleys.com/pages/brunch

Anonymkode: 1f275...e84

Oooo, takk for tips! Flere forslag?

AnonymBruker
Skrevet

St Stevens Green er en superfin park å henge i, Trinity college og Book of Kells gir seriøse Harry Potter vibber, og om du er interessert i shopping er det masse i Grafton Street. Pass på å få med deg Ha´penny Brigde og shoppingen på andre siden av elva. Sjekk også ut O´ Connel street og området rundt for alt av bygleder inkludert shopping og peoplewatching. :) 

Elsker Dublin!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

St Stevens Green er en superfin park å henge i, Trinity college og Book of Kells gir seriøse Harry Potter vibber, og om du er interessert i shopping er det masse i Grafton Street. Pass på å få med deg Ha´penny Brigde og shoppingen på andre siden av elva. Sjekk også ut O´ Connel street og området rundt for alt av bygleder inkludert shopping og peoplewatching. :) 

Elsker Dublin!

Stemmer i med Trinity college, og forsøk også gjerne Viking Museum. 

Anonymkode: 344cc...6a5

Gjest Linny111
Skrevet

Kilmainham Gaol er også interessant å se.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på Trinity College før, ellers skal jeg sjekke de andre tipsene deres! Jeg tenkte ikke å bruke tiden på shopping denne gangen, det kan jeg gjøre andre steder også. 😃 Takk for hjelpen, kom gjerne med flere tips!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Stemmer i med Trinity college, og forsøk også gjerne Viking Museum. 

Anonymkode: 344cc...6a5

Har du vært der? :)

Anonymkode: 22a97...a12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du vært der? :)

Anonymkode: 22a97...a12

Nei, det har jeg ikke! Jeg skal sjekke det ut. 😃

AnonymBruker
Skrevet
On 1/7/2023 at 2:06 AM, Linny111 said:

Definitivt, langt bedre enn viking-museet. Billettene bør bookes i god tid. Hvis man ikke rekker dit, er GPO museum også veldig bra med tanke på irsk historie. 

Anonymkode: 79313...b7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 16.56):

Definitivt, langt bedre enn viking-museet. Billettene bør bookes i god tid. Hvis man ikke rekker dit, er GPO museum også veldig bra med tanke på irsk historie. 

Takk! Spesielt tipset om å booke billetter, jeg må kanskje se på dette allerede nå…

Skrevet
Linny111 skrev (På 7.1.2023 den 2.06):

Det ble dette, har kjøpt billetter. Takk for tips! Skal se om jeg klarer å presse inn det brunsj-stedet også.

• Hjerte 1
Gjest Linny111
Skrevet (endret)
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ble dette, har kjøpt billetter. Takk for tips! Skal se om jeg klarer å presse inn det brunsj-stedet også.

Så fint! Håper det blir lærerikt :)

Denne sangen er fin å høre på før du drar, om du ikke har hørt den. Anbefaler også å lese historien bak. Husker ikke helt hvordan den ble fortalt på omvisningen (om det ble forventet at man kunne den eller ikke, den er veldig kjent).

Endret av Linny111
Skrevet
56 minutter siden, Linny111 said:

Så fint! Håper det blir lærerikt :)

Denne sangen er fin å høre på før du drar, om du ikke har hørt den. Anbefaler også å lese historien bak. Husker ikke helt hvordan den ble fortalt på omvisningen (om det ble forventet at man kunne den eller ikke, den er veldig kjent).

Og gifteringen det synges om er utstilt på museet, gåsehud da jeg så den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...