AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Jeg vet noe en annen person kanskje ønsker å vite, men kanskje ikke. Jeg hadde håpet at hun fant ut av det selv, eller fikk vite det fra andre. Jeg har mine grunner til å ønske at hun finner ut av det ,og å ønske at hun ikke får vite det. Jeg kjenner ikke vedkommende godt nok til å vite hva hun hadde ønsket og ser at det kan få store konsekvenser for flere dersom hun får vite det.Jeg vet ikke hva jeg selv hadde ønsket om jeg var henne. Er det noen som vet om hun kommer til å finne ut av det jeg vet, og dersom ikke; bør jeg la henne få vite det? Anonymkode: 4da7f...7ce
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Du spør om noen er synske her inne? Er du elskerinnen som lurer på om kona får vite hva som foregår? Anonymkode: 83278...ac7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du spør om noen er synske her inne? Er du elskerinnen som lurer på om kona får vite hva som foregår? Anonymkode: 83278...ac7 Ja, jeg lurer på om noen har evner til å se frem i tid,legge kort eller har en sterk magefølelse på dette ja. Jeg vil gjerne vite "metoden" til vedkommende og hva vedkommende får som svar, fordi jeg er åpen for nye ting og vil lære mer. Det å være mer åpen og ikke dømmende er mitt nyttårsforsett. Jeg vet at han er utro mot henne nå og at han tidligere har betalt for seksuelle tjenester i Norge og utlandet. Jeg kjenner ikke henne overhodet ikke, men har et veldig godt intrykk av henne. Via en venninne har jeg hørt at hun skilte seg fordi eksmannen var utro flere ganger, det er med andre ord ikke første gang noe slik hender henne. Den gang ble en familie oppløst, nå er de på ny en form for familie, eller det er iallefall mitt intrykk. Jeg tenker at hun fortjener å vite hva han har gjort og ta et valg, men samtidig kanskje vet hun og ser igjennom fingrene med det, eller hun er lykkelig slik det er nå og bør forbli uviten? Jeg kjenner han litt, og har så langt holdt meg ekstremt lojal og til han. Han har nok sine grunner til å gjøre som han gjør, men mitt intrykk er at han ikke har planer om å gå fra henne eller slutte med de tingene han gjør bsk ryggen hennes. Jeg skal klare å stå i det overfor han og henne dersom jeg har henne få vite det, men jeg frykter det vil få konsekvenser for andre i min familie. Anonymkode: 4da7f...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Hvorfor kan du ikke ta en prat med mannen og advare han mot det du vet? Si at du ikke unner kona hans å bli behandlet sånn, og at det kan komme en dag der du ikke greier å holde munn lenger. Gi han valget ! Anonymkode: f0505...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor kan du ikke ta en prat med mannen og advare han mot det du vet? Si at du ikke unner kona hans å bli behandlet sånn, og at det kan komme en dag der du ikke greier å holde munn lenger. Gi han valget ! Anonymkode: f0505...ffe Jeg har sagt til han tidligere at jeg har svart samvittighet for det jeg vet. Jeg ønsker egentig ikke å blande meg av mange grunner, hensyn til flere, og fordi jeg er bekymret for at mine motiver for å fortelle kan misstolkes til at jeg vil ødelegge mellom dem. Jeg har lite å tjene på at det blir slutt mellom dem, og ønsker begge alt godt. Jeg vet ikke hva som er best for henne å få vite det fra meg, leve det livet hun lever å, eller at karma kommer å lar henne oppdage det når det er riktig tid for det? Anonymkode: 4da7f...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Herregud. Det er MENNESKER det er snakk om her, slutt å vas deg vekk i snakk om karma, se fram i tid, legge kort og annet svada... Anonymkode: 07753...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå