Gå til innhold

For seint å finne noen som 52-åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne på 52 år med to barn på barneskolen. Vært singel i 5 år, og det blir ikke lettere. Er det rett og slett for seint ? 

Anonymkode: ea389...70c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vet om flere som har funnet hverandre over din alder.

Anonymkode: 5f30f...067

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nei, jeg vet om flere som har funnet hverandre over din alder.

Hvor finner de disse ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor finner de disse ? 

Vi er nok overalt, i gatene, på fjellet, og på datingappene. Jeg ser mange tilsynelatende attraktive kvinner som går single, over lang tid, så enkelt er det kanskje ikke. Kriteriene er andre, enn i tidligere livsfaser, og samtidig vet begge hva de ser etter, og hva de ikke godtar. Det er mye mannfolk der ute, med dårlig livsstil og manglende boevne, og jeg som har et noenlunde greit forhold til det meste, får mer kvinnelig oppmerksomhet, enn jeg noen gang har hatt.  

Det at du har såpass unge barn, kan være både pluss og minus. Det gir deg ikke den friheten, de fleste på din alder har. På plussiden tenker jeg at det er med på å holde deg ung i hodet, og kanskje i kropp og stil. Det er enorm forskjell på kvinner i din alder. Noen har den gamle hjemmestrikkede stilen, og blir fort grå og usynlige. 52 er ingen alder i dag, og det finnes fantastisk mange flotte av dere der ute! 

Lag deg gjerne en profil, både her og der, men aller best er det å møtes via nettverket sitt, venners venner etc. M54

Anonymkode: 5d043...a41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når 70/80/90-åringer finner hverandre, så er det vel håp for en i 50-åra også :)

Hvor de finner hverandre?  Svaret er enkelt, de finner dem der de er.

På sykehjemmet, på treningssenteret, på diverse tilstelninger, på kafé, gjennom venner osv.

Anonymkode: 157d3...df3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinne på 52 år med to barn på barneskolen. Vært singel i 5 år, og det blir ikke lettere. Er det rett og slett for seint ? 

Nei det er det ikke 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

54 dame her vært single i 14 år så spørs om det er for sent. Spørs hvor kresen du er?

Jeg er kresen enten noe mega bra eller så går det bra som single og. Alternativ 2 skaff seg en ung, kjekk elsker. 

Anonymkode: ef1cc...71b

AnonymBruker
Skrevet

TS, hør her. Det er VELDIG individuelt og har ingenting med alderen å gjøre. Noen mennesker, som meg, har ikke store sjanser til å finne noen fordi jeg enten er på jobb eller hjemme, thats it, og sånn var det både da jeg var 25 og 35. Jeg liker ikke å gå ut, jeg synes nettdating er søppel, er meget seriøs, gidder ikke å sminke meg og sånn. 
Samtidig finnes det folk som mora mi, meget sosial, blid, lett å komme i kontakt med, hun kler seg pent, går ut, danser, treffer masse folk. Både da hun var 40 og 50 hadde hun et stort utvalg av menn. Hun traff sin nåværende mann da hun var 51. Mannen er fantastisk. 
Så da ser du. Det er ikke alderen, det er andre faktorer :) Masse lykke til! 

Anonymkode: 7ed0d...6e3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Samtidig finnes det folk som mora mi, meget sosial, blid, lett å komme i kontakt med, hun kler seg pent, går ut, danser, treffer masse folk.

Kort sagt, ta vare på deg selv, og vær sosial.  

Vær åpen for å møte noen, i det øyeblikket du går ut av døra hjemme.  Ikke vær i en boble, og tenk at dating bare skjer annenhver lørdag, eller noen minutter på en app nå og da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg absolutt ikke. Det mest lykkelige paret jeg kjenner er i 50-årene og møttes i slutten av 40-årene. 

Anonymkode: 77ea2...afd

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er for sent, men dessverre er det vanskeligere enn da man var yngre. Hvor mye vanskeligere er nok individuelt, men generelt er det jo vanskeligere nå enn da vi var yngre. Jeg har vært singel i noen år også, hadde et kort forhold som tok slutt, og det var like greit for han var en drittmann. Men nå må jeg si det er tungt å prøve igjen og se hvor vanskelig det er. Alle sier man ikke må gi opp, og jeg ønsker heller ikke å gi opp. Men tungt er det når det er så vanskelig. 

Anonymkode: 4302a...d66

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor finner de disse ? 

På nettet.
Man ønsker gjerne å treffe noen på vanlige måten, men utfordringen kan være at det er langt mellom de single menn på din alder. På nettet kan du få kontakt til mange single menn på din alder. Man må gjøre litt forarbeid, og så må man ut å treffe de aktuelle. "It's a numbers game"

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi er nok overalt, i gatene, på fjellet, og på datingappene. Jeg ser mange tilsynelatende attraktive kvinner som går single, over lang tid, så enkelt er det kanskje ikke. Kriteriene er andre, enn i tidligere livsfaser, og samtidig vet begge hva de ser etter, og hva de ikke godtar. Det er mye mannfolk der ute, med dårlig livsstil og manglende boevne, og jeg som har et noenlunde greit forhold til det meste, får mer kvinnelig oppmerksomhet, enn jeg noen gang har hatt.  

Det at du har såpass unge barn, kan være både pluss og minus. Det gir deg ikke den friheten, de fleste på din alder har. På plussiden tenker jeg at det er med på å holde deg ung i hodet, og kanskje i kropp og stil. Det er enorm forskjell på kvinner i din alder. Noen har den gamle hjemmestrikkede stilen, og blir fort grå og usynlige. 52 er ingen alder i dag, og det finnes fantastisk mange flotte av dere der ute! 

Lag deg gjerne en profil, både her og der, men aller best er det å møtes via nettverket sitt, venners venner etc. M54

Hei, dette var et veldig fint svar.

Jeg er ikke trådstarter men dame, 52 år og passe ny-singel. Jeg stresser ikke med å finne ny kjæreste og DU VERDEN da kan det plutselig dukke opp tilbud. 

Har nå i senere tid latt meg rive med sammen med en mannlig bekjent og i vår alder er det muligens greit "å vite av" den andre litt på forhånd. Vi er ikke i et definert kjæresteforhold og jeg merker at jeg vil mer enn han. Lurer på å bare avslutte det like fort som det oppstod. "No time for drama", tenker jeg. 

Til trådstarter: det er absolutt håp å finne kjærligheten på nytt. Du må være åpen for det☺️🤗masse lykke til❤

Anonymkode: bad05...493

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke for sent. 

Anonymkode: 925b7...f6c

Skrevet

Er overhodet ikke for seint, men vil tro at det er en del vanskeligere når man er 50+ enn før man passerte 40.

AnonymBruker
Skrevet

Mormor møtte en ny mann for et par år siden. De er i 80-åra 😊. Så vil ikke si at det er for sent. 

Anonymkode: af86f...357

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...