AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 ...angrer dere på at dere ikke fikk flere barn enn et? Evt hvorfor/hvorfor ikke. Anonymkode: 417bc...65c
Mezzosoprena Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Nei, fordi jeg har klart målet mitt med å følge godt opp det ene barnet - noe jeg sannsynligvis ikke hadde klart like godt hvis jeg hadde måttet dele energien min på flere barn - er kronisk syk og ufør. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Nei, har aldri angret. Han har alltid vært en stor glede. Nå er vi besteforeldre til 3. Vi har begge vært veldig engasjert i jobbene våre, og det lot seg fint gjøre med bare ett barn. Sønnen vår sier at han syntes han hadde en fin barndom og oppvekst. Anonymkode: 303bc...df4 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Nei aldri angret. Hvorfor skulle jeg det? Det finnes andre folk rundt i verden enn, søsken. Jeg vet om mange som lager søsken så de skal ha noen å leke med..trist om det ikke skjer. Anonymkode: 342b6...98e 1
Ulla Ullsokk Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Nei, det var perfekt å ha ett barn. Men da må jeg jo også takle om jeg ikke skulle få barnebarn, vet jo ikke om han kan/vil. Men det er jo ingen grunn til å skaffe seg flere barn😅 Vi tok med venner av han på ferier og hytteturer i hytt og pine. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei aldri angret. Hvorfor skulle jeg det? Det finnes andre folk rundt i verden enn, søsken. Jeg vet om mange som lager søsken så de skal ha noen å leke med..trist om det ikke skjer. Anonymkode: 342b6...98e Enig. Har til og med hørt om de som har fått flere barn i et forsøk på å redde forholdet. Anonymkode: 303bc...df4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 Har kun en voksen datter og det holder i massevis for meg 🥰 Synes baby og tiden før hun ble 10 år var slitsom. Selv om jeg fikk verdens snilleste unge, turte jeg ikke ta sjansen på en til. Hadde jeg fått et barn med utfordringer, hadde jeg gått i kjelleren. Heldigvis har hun fått flere halvsøsken på sin fars side, de er riktignok mye yngre, nesten på barnebarna mine sin alder, men de har en fantastisk god kontakt og jeg er så glad for dette. Men man kan trygt si at datteren min vokste opp som enebarn. Hun var over 20 da hun fikk halvsøsken. Anonymkode: 2c40d...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå