Gå til innhold

Noen som har barn her som bruker høreapparat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du fortelle litt om ved hvilken alder barnet fikk høreapparatet? Hva slags type hørselstap er det snakk om? Hvordan takler barnet/ungdommen å ha høreapparat? Fått noen kommentarer?

Anonymkode: 1ecfe...945

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp denne:)

• Liker 1
Skrevet

14 år. Fungerer bra! Kobler høreapparater opp direkte til telefonen hennes og til tv. Hun synes det er litt flaut, men venner seg til det. Dagens høreapparater ser formstøpte, synes nesten ikke og med god støydemping. Fungerer godt! 

Anonymkode: 5f6c8...3f9

Skrevet

Ett godt tips er å søke opp grupper på Facebook. Jeg er med i en tinnitusgruppe og der er det mange som bruker høreapparater samt noen foreldre til små barn med høreapparat.

Anonymkode: 81b20...0c9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 0.13):

14 år. Fungerer bra! Kobler høreapparater opp direkte til telefonen hennes og til tv. Hun synes det er litt flaut, men venner seg til det. Dagens høreapparater ser formstøpte, synes nesten ikke og med god støydemping. Fungerer godt! 

Anonymkode: 5f6c8...3f9

Hvor lenge har hun brukt høreapparat?  Grunnen til jeg mistenker redusert hørsel er pga veldig høy stemmebruk, sier ofte hæ og hører en del feil. Hvordan merket dere hørselstapet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor lenge har hun brukt høreapparat?  Grunnen til jeg mistenker redusert hørsel er pga veldig høy stemmebruk, sier ofte hæ og hører en del feil. Hvordan merket dere hørselstapet?

Har hun tatt hørsel test? Jeg er 38 og bruker høreapparat..men bare pga jeg hører ikke spesielt lyder

Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Har hun tatt hørsel test? Jeg er 38 og bruker høreapparat..men bare pga jeg hører ikke spesielt lyder

Ikke enda. Men når begynte du med det? Funker det greit? Synes apparatene godt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke enda. Men når begynte du med det? Funker det greit? Synes apparatene godt?

Du drar til legen og ber om henvisning til sykehuset for øre-nese hals. Jeg begynte med dette for 8 år siden. Funker bra:) sitter godt og jeg hører på musikk i den og kan ta telefonen samtaler med den 

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter opp denne/)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...