AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Jeg blir ikke våt når jeg er med kjæresten… i hvert fall ikke på samme måte som når jeg er alene:( det har alltid vært sånn og jeg skjønner ikke hvorfor. Samleie er ikke vondt for vi bruker nesten alltid glidemiddel, men jeg kunne ønske at jeg kunne bli like våt som det jeg blir når jeg er alene. Det er ikke noe galt med han og jeg har alltid veldig lyst til å ha sex. Vi har i tillegg mye forplay. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir mye våtere når jeg er alene. Noen som har tips? Anonymkode: 545eb...276
AnonymousBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Er du helt sikker på at du er helt avslappet og ikke noe anspent? Jo mer trygghet man føler, desto mer kåt blir man tror jeg. Føler du det noe annerledes alene? Hva er forskjellene og sånt, kan jo hjelpe deg videre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Helt samme her, ts. Veldig frustrerende. Men tror jeg er kåt på en annen måte når jeg er alene enn når jeg er med partner. Har VELDIG lyst pø han, er ikke det som er problemet. Anonymkode: 44a2c...883
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 Hva mener du med mye foreplay? Høres ikke nok ut når du ikke blir våt. Jeg trenger 20-30 min minst Anonymkode: 5361e...a9a 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Skrevet 7. januar 2023 Er det fordi han er der at du ikke blir våt? Eller er det pga at du ikke gjør det selv? Hvis sistnevnte, så kunne du kanskje tatt på deg selv som en del av sexen? Det hadde sikkert vært ekstra digg for han også 😊 Kanskje du rett og slett vet hva som best selv, at du derfor er "flinkere" enn han? Anonymkode: 962b1...5e6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva mener du med mye foreplay? Høres ikke nok ut når du ikke blir våt. Jeg trenger 20-30 min minst Anonymkode: 5361e...a9a Kjære vene, 20-30 minutter med forekomst?? Jeg er kvinne, og er jeg kåt og har lyst å ha sex med kjæresten så hadde jeg kjedet meg glugg med så mye foreplay før sex😂😂😂 Anonymkode: c07f3...a00
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kjære vene, 20-30 minutter med forekomst?? Jeg er kvinne, og er jeg kåt og har lyst å ha sex med kjæresten så hadde jeg kjedet meg glugg med så mye foreplay før sex😂😂😂 Anonymkode: c07f3...a00 Ok. Du vet kanskje ikke at folk er forskjellige eller? For min del er det jævlig å ha sex før kroppen min er klar. Jeg får ikke nytt noe og det blir et overgrep/overtramp med menn som kjører på uten at jeg er godt nok varmet opp! Å latterliggjøre det var umodent og misogynistisk av deg 🤷♀️ Hva tenkte du egentlig med den kommentaren? Likes fra late menn eller en pris for å trenge lite foreplay? Anonymkode: 5361e...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kjære vene, 20-30 minutter med forekomst?? Jeg er kvinne, og er jeg kåt og har lyst å ha sex med kjæresten så hadde jeg kjedet meg glugg med så mye foreplay før sex😂😂😂 Anonymkode: c07f3...a00 Det er da ikke lenge. Anonymkode: b9bd7...ffc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #9 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du med mye foreplay? Høres ikke nok ut når du ikke blir våt. Jeg trenger 20-30 min minst Anonymkode: 5361e...a9a Det virker som at etter noen år i forhold så må det lengre forspill til for å bli kåt🤔 Jeg må rett og slett bare innse det og sette høyere krav til typens forspill. Fordi man kjenner ikke på den spenningen lenger (som ofte gjør at man blir våt kjapt). Så da må man bruke lengre tid. Neste gang typen vil ha sex så skal jeg si «ja men da vil jeg være ordentlig kåt, og det tar 20-30 med foreplay🙂». 😂 så får vi se om han synes det er verdt det eller ei. Er lei av glidemiddel… Anonymkode: 6b08b...dc9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #10 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det virker som at etter noen år i forhold så må det lengre forspill til for å bli kåt🤔 Jeg må rett og slett bare innse det og sette høyere krav til typens forspill. Fordi man kjenner ikke på den spenningen lenger (som ofte gjør at man blir våt kjapt). Så da må man bruke lengre tid. Neste gang typen vil ha sex så skal jeg si «ja men da vil jeg være ordentlig kåt, og det tar 20-30 med foreplay🙂». 😂 så får vi se om han synes det er verdt det eller ei. Er lei av glidemiddel… Anonymkode: 6b08b...dc9 Blir veldig feil om han ikke syns det er "verdt det". Da bryr han seg jo ikke om din nytelse. Jo kåtere man er jo mer sensitiv blir vagina innvendig og hele klitoris utenpå og inni. Det er jo det som gjør samleie godt for kvinner! Å ha samleie før blodet pumper og fittesaften renner og kroppen skriker etter mer kjærtegning og klimaks er bare en kjedelig kroppslig stimuli, ikke seksuell stimuli i det hele tatt. Det gir meg ingenting! Syns det er fælt at du har funnet deg i dette så lenge, klaske på litt glidemiddel fordi han ikke gidder å tenke på kroppen og din nytelse oppi det..! Nei ikke skam deg for å stille krav eller bytte han ut. Anonymkode: 5361e...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå