AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Tenker selv at å ha undulat er ganske utrendy nå. Anonymkode: 290af...03a 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 Smugle inn slange som kjæledyr fra Sverige. Det er for harrytasser. Anonymkode: 290af...03a 5 1
jukkapalme Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Katt er evig trendy. Harry, hmmm, veskehund, kanskje? 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 Veskehund som blir behandlet som en baby, som blir bært rundt, går aldri selv, har på klær, og alt. Dyreplageri i tillegg. Fugler også. Hund og katt er vel mest trendy, tenker jeg Anonymkode: 64cae...d41 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veskehund som blir behandlet som en baby, som blir bært rundt, går aldri selv, har på klær, og alt. Dyreplageri i tillegg. Fugler også. Hund og katt er vel mest trendy, tenker jeg Anonymkode: 64cae...d41 Med hund som trendy mener jeg en hund som blir behandlet som en hund Anonymkode: 64cae...d41 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tenker selv at å ha undulat er ganske utrendy nå. Anonymkode: 290af...03a Hva er dette for noe tull? Anonymkode: 0e4a1...58e 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #8 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tenker selv at å ha undulat er ganske utrendy nå. Anonymkode: 290af...03a AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er dette for noe tull? Anonymkode: 0e4a1...58e Undulat er vel en veldig 80-tallsgreie? Litt som akvarium? Anonymkode: 290af...03a 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #9 Skrevet 6. januar 2023 Puddelblandinger med designnavn og staff er poppis for tiden og generelt veldig «harry» folk som kjøper seg som ikke har god kunnskap om hund eller satt seg inn i blandingen/rasen overhodet. Anonymkode: 45f52...3d6 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #10 Skrevet 6. januar 2023 Høns er jo blitt trendy igjen, fordi det er trendy at folk i større grad skal være selvforsynt (egg) samt at de kan kaste mye av matavfallet sitt til hønene og på så måte redusere avfallsmengden. Anonymkode: b123b...3bd 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #11 Skrevet 6. januar 2023 Katt, undulat og hund er kjæledyr. Ku,hest og ullgris er husdyr. Vit hva dere snakker om dah! Anonymkode: cdc85...323 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #12 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høns er jo blitt trendy igjen, fordi det er trendy at folk i større grad skal være selvforsynt (egg) samt at de kan kaste mye av matavfallet sitt til hønene og på så måte redusere avfallsmengden. Anonymkode: b123b...3bd Det ble vel trendy under pandemien. Vi fikk oss også høns, men det var dessverre ikke helt vår greie. Koselig, ja, men det er litt mer jobb med det enn vi ble fortalt og leste om hønsehold. Så vi avviklet dette i sommer. Anonymkode: 79277...194
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #13 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Katt, undulat og hund er kjæledyr. Ku,hest og ullgris er husdyr. Vit hva dere snakker om dah! Anonymkode: cdc85...323 I følge store norske leksikon er kjæledyr: Sitat Kjæledyr er husdyr som gir mennesker selskap og som man kan ha god, fysisk kontakt med. Begrepet brukes om dyr som er domestisert eller avlet for tamhet, slik at mennesker ved kontakt med dyret kan få tilfredsstilt sine fysiske, emosjonelle, atferdsmessige og sosiale behov. Kjæledyr holdes vanligvis i hjemmet. Jeg vil påstå hest er kjæledyr... Anonymkode: c205a...192 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #14 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Smugle inn slange som kjæledyr fra Sverige. Det er for harrytasser. Anonymkode: 290af...03a Trenger ikke å smugle dem inn da, det er lov å ha slanger. Anonymkode: a88ac...f8b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ble vel trendy under pandemien. Vi fikk oss også høns, men det var dessverre ikke helt vår greie. Koselig, ja, men det er litt mer jobb med det enn vi ble fortalt og leste om hønsehold. Så vi avviklet dette i sommer. Anonymkode: 79277...194 Ja, det tar meg kanskje 15 min i det daglige å rengjøre og fylle på mat og vann osv, men de er min store lidenskap så jeg bruker fort i alle fall en time på dem hver dag på å gi dem kos og sånt, og forskning viser at positive følelser hos høner fører til at de verper mer så det er vinn-vinn for meg. Anonymkode: b123b...3bd 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #16 Skrevet 6. januar 2023 Mest harry er vel det dyret som starter sånne tråder. Anonymkode: 24dd8...89e 6 1
MortenMunkholm Skrevet 6. januar 2023 #17 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker selv at å ha undulat er ganske utrendy nå. Anonymkode: 290af...03a Så hvis dyret ditt er utrendy, skal du..?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #19 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høns er jo blitt trendy igjen, fordi det er trendy at folk i større grad skal være selvforsynt (egg) samt at de kan kaste mye av matavfallet sitt til hønene og på så måte redusere avfallsmengden. Anonymkode: b123b...3bd Ja, høner er blitt trendy 🙂 For ca. et par år siden hadde naboene høner i bakgården. Bor midt i byen. Men de måtte ta dem vekk fordi folk klarer ikke å oppføre seg når de har vært på grøftefylla 🙄 Fryder meg litt å tenke på at de som styrtet rundt på fylla hver helg helt sikkert ble plaget av hanen grytidlig dagen derpå. Anonymkode: 7edaf...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #20 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, det tar meg kanskje 15 min i det daglige å rengjøre og fylle på mat og vann osv, men de er min store lidenskap så jeg bruker fort i alle fall en time på dem hver dag på å gi dem kos og sånt, og forskning viser at positive følelser hos høner fører til at de verper mer så det er vinn-vinn for meg. Anonymkode: b123b...3bd Koselig var det nok, og det var kanskje ikke sååå mye arbeid i det daglige. Men litt var det. Så var det kjøre langt avgårde for å kjøpe fór, fugleinfluensa der de ikke fikk lov å gå ut, lage tett tak over hele utegården, for mange egg som skulle oppbevares til vi fikk gitt bort, vinter og varme, syk høne, slakt osv. Tomten var ikke inngjerdet godt nok, så de gikk på tur. Fikk opp gjerde, men de klarte å finne et smutthull innimellom pga ujevnt terreng her. Så litt arbeid ble det. Men de var no herlige og da. Vittig hvor nysgjerrige de var og kom løpende når jeg plystret. Så litt savn er det og. 😊 Anonymkode: 79277...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå