Gå til innhold

Fikk melding av dama hans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha spurt en nær kompis om å møtes, så har han svart nei begge gangene. Jeg spurte på natta om å møte han, og han har ikke valgt å svare eller møtes. Intensjonen var ikke å flørte eller ligge elns, men dette er en jeg har gått i klasse med så ville bare høre hva som skjer i livet hans å catche opp. Fikk melding fra dama hans nå der hun skrev at det lukta desperasjon av meg. Og det var alt hun skrev. Burde jeg sende dette til han å spørre hva som skjer? Hun vet jo åpenbart ikke at vi har vært venner så lenge. 

Anonymkode: 23c9c...82e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har svart nei to ganger. Ta et hint!

Anonymkode: 530f6...2f9

• Liker 37
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den over. La det ligge. Han vil helt klart ikke ha noe med deg å gjøre. Kanskje hun er sjalu og da blir det bråk for han. La de være i fred. 

Anonymkode: 8a925...e24

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden han har svart NEI, så lar du det ligge og ikke spør mer.

Han vil ikke treffe deg.

Du kan også lære deg litt tidsetikette, å sende spørsmål om slikt til normale tider, og ikke om natta.

Anonymkode: ebbd6...908

• Liker 22
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Cathce opp midt på natten? Jeg tipper du synes han er litt søt eller noe. Men jeg ville tatt dette som et hint. Han har ikke vart deg noen av gangene, og åpenbart har dette skap dårlig stemning hjemme hos han. Er du grei så dropper du dette. Kontakter du igjen vil han garantert be deg la han være i fred. 

Anonymkode: 00d63...aa2

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Burde jeg sende dette til han å spørre hva som skjer?

Da driter du deg ut. Rett og slett.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

La det ligge til dere møtes i en annen sammenheng. Da kan du evt. spørre.
Kanskje han ikke er interessert i å ha en nattevenninne?
Eller kanskje han er en tøffel som lar dama bestemme hvem han kan snakke med?
Uansett: Ikke vær en stalker. Et nei er et nei, og om han ønsker kontakt så tar han kontakt selv.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Etter å ha spurt en nær kompis om å møtes, så har han svart nei begge gangene. Jeg spurte på natta om å møte han, og han har ikke valgt å svare eller møtes. Intensjonen var ikke å flørte eller ligge elns, men dette er en jeg har gått i klasse med så ville bare høre hva som skjer i livet hans å catche opp. Fikk melding fra dama hans nå der hun skrev at det lukta desperasjon av meg. Og det var alt hun skrev. Burde jeg sende dette til han å spørre hva som skjer? Hun vet jo åpenbart ikke at vi har vært venner så lenge. 

Hva er det du ikke forstår ved at han svarer nei? La ham være, han vil ikke møte deg. Jeg er faktisk enig med dama hans. Ta ett hint.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Du velger jo selv å plassere dette under «singelliv og dating» fremfor «vennskap og sosiale relasjoner». Kanskje det er noe i det? Og da mener jeg ikke utsagnet fra henne, men at det finnes noen andre baktanker enn å høre hvordan det går. 

Ellers er jeg enig med de andre. Han har avvist deg, da lar du hele greia ligge. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om det var bare for å catche opp, hadde du lagt denne under vennskap og sosiale relasjoner, ikke singelliv og dating.. 

Anonymkode: dccbe...604

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker det er greit at du kontakter ham et par ganger til for å høre om alt er ok, hun virker ganske kontrollerende. Kanskje han ikke får lov til å svare eller ha kontakt med deg av psycho-dama si?

Skrevet

Tuller du?

Han svarer nei 2 ganger. Du maser på på NATTA.

Hallo 😅

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han er tydeligvis ikke en så nær kompis som du innbiller deg. 

For øvrig er jeg enig i at du har lagt innlegget i feil underforum om du virkelig bare har "vennskapelige" hensikter ...

Anonymkode: 8582f...d45

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (17 minutter siden):

Tenker det er greit at du kontakter ham et par ganger til for å høre om alt er ok, hun virker ganske kontrollerende. Kanskje han ikke får lov til å svare eller ha kontakt med deg av psycho-dama si?

Jeg kjenner henne ikke, så jeg kan ikke uttale meg om det. Men han er jo fri sånn sett. Begge gangene har også vært på natten, så jeg forstår litt at han ikke kan ha svart. Men jeg tror faktisk ikke hun er kontrollerende. Har sett han ute med andre kompiser og venninner osv, men hvis hun har sett meldingen jeg sendte så skjønner jeg at det kan ha sett annerledes ut

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er en NÆR kompis, er det rart du ikke kjenner dama hans.

Og det er vel unødvendig å catche opp med NÆRE venner.

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill, send melding til fyren og drit deg ut litt til. Du ender bare opp med å bli blokkert så alle parter får fred

Anonymkode: 37ded...6e2

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja!!! Fortsett!! Gjør det, gjør det, gjennomfør det🥳

Anonymkode: 5d044...4eb

• Liker 3
Skrevet

Du må legge ved clitpic, så sier han ja etter 12-15 meldinger på natta.🤓🤟

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nær kompis? Tror nok ikke dere er venner mer. 

Anonymkode: 702b9...3b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...