Gå til innhold

Liker han, men aldersforskjell🤔

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kommet i kontakt med en nydelig mann, samtalen flyter så lett. Jeg er 24 år, og han er 45. 22 år mellom oss,har sett han før på byen, men så begynte han å følge meg på insta og likte noen bildene mine. Han er helt sykt kjekk,, trent og holder seg meget bra. Han har tatt kontakt med meg på insta, og vi snakker om alt og ingenting.
Men jeg vet ikke, aldersforskjellen er altfor stor. Mannen ser yngre ut egt, sånn 37-38. 😊jeg tenker at et forhold kommer ikke til å vare livet ut, men frister jo litt å date han. Men jeg overtenker ting. Er det for rart? 

Anonymkode: cfb3c...129

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En fjortis på 45 år 😍 dååån

Anonymkode: 71c00...527

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det funker jo gull for gøy og flørt, for seriøst forhold med barn i fremtiden ville jeg avstått og funnet en jevnaldrende som ikke nærmer seg 50 

Anonymkode: f38ea...aa7

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har styr på følelser og er bevisst på at det ikke kommer til å vare evig, så...

Likevel ganske dumt å utsette seg for å falle skikkelig for en som er såpass gammel at det neppe varer. Følelser styrer man dårlig, og plutselig er du i et forhold som fungerer elendig sosialt (angående venner), får barn med en som er pensjonist før de flytter ut, og som er gammel mens du fremdeles er ung. Han er 67 når du er 45 og fremdeles ganske ung, og fra midten av 40 årene og utover går det ganske kjapt nedover med menn flest.

Anonymkode: 15bc3...438

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var 23 var jeg i et forhold med en på 42. 19 års forskjell.  Vi jobbet sammen og han våren barnlig sjel. Fyttikatta for en fyr!! Digger han fortsatt som en venn 17 år senere. Han var spennende å date. Og vi kunne trolig hatt et fint forhold om jeg hadde turt å satse den tiden og ikke flyttet til andre enden av landet.  Men da hadde jeg barn og tenkte ikke at jeg ønsket fler. - dette er noe som er lurt å tenke igjennom.. 

AnonymBruker
Skrevet

Klin til.

Han er tydeligvis ikke bra for alderen, for alle de 40 år gamle damene her hadde ikke tatt i han med ildtang. Vi forventer at de har utviklet seg litt på 20 år. Det vil ikke du merke så.

Anonymkode: 81f6f...bec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bør tenke på hvor du er når du er 40 og 50, da er han over i siste fase med alt det innebærer av sykdom, ereksjonssvikt osv.

Anonymkode: 16e1d...fe0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som 24-åring ville jeg sett etter en som var maks 30-34. Dette er alderen da mange starter å etablere seg, og du risikerer å kaste bort flere år på et forhold som kanskje bare renner ut i sanden, og der du etter hvert tydelig vil merke en så stor aldersforskjell. Så står du der rundt slutten av tjueårene og oppdager at de fleste rundt deg har funnet seg mann og i ferd med å etablere seg med barn osv.

Dessuten er det ganske patetisk med disse mennene som løper etter jenter som kunne vært datteren deres. Har han barn er de vel rundt din alder. Lurer på om det er noe de gjør fordi de kommer i en slags panikkalder, oppdager at de er i ferd med å bli eldre, og prøver å "henge" med småjenter på tjue for å gjenoppleve ungdommen. Neste påfunn blir at han melder seg på russebussen...

Anonymkode: 69649...895

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tenner på skrukkeballer , ølmage og menn som bare ser deg som et hull så 

Anonymkode: 1269f...648

• Nyttig 1
Skrevet

Er han singel? Om han har familie synes jeg du skal holde deg unna. Om han er singel er det bare å gå på en date og se det an derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...