Gå til innhold

Kan jeg bruke bilder eksen har tatt av meg på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt for to måneder siden. Tipper eksen også er på Tinder og vil ikke han skal bli  lei seg om han ser bildene.

De fleste bilder av meg de siste årene er tatt av eksen på ferier, i bryllup etc…

Anonymkode: 3d29b...52e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Det er jo bilder av DEG. 

Anonymkode: 263df...daf

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt burn etter bare 2 måneder skal jeg være ærlig. Så eksen på tinder hadde brukt et bilde jeg tok av han men det tok jeg etter bruddet (har et barn sammen og derfor kontakt) og ikke under et kjæresteøyeblikk sammen så tenke ikke over det

Anonymkode: c2c23...d4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt burn etter bare 2 måneder skal jeg være ærlig. Så eksen på tinder hadde brukt et bilde jeg tok av han men det tok jeg etter bruddet (har et barn sammen og derfor kontakt) og ikke under et kjæresteøyeblikk sammen så tenke ikke over det

Synes du to måneder er for raskt?

ts

Skrevet

Selvfølgelig kan du det, det har ingenting å si hvem som har tatt bilde. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes du to måneder er for raskt?

ts

Ja, men nå er jo folk veldig forskjellig så sånn sett spiller ikke min mening noen rolle 😊 jeg vet at jeg ville blitt lei meg om jeg var i den situasjonen og så eksen brukte bildene jeg hadde tatt 2 måneder etter brudd, men du kjenner jo eksen din og kanskje han ikke bryr seg i det hele tatt. Spesielt om han slo opp ville jeg brydd meg mindre om bildebruk om jeg var deg 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men nå er jo folk veldig forskjellig så sånn sett spiller ikke min mening noen rolle 😊 jeg vet at jeg ville blitt lei meg om jeg var i den situasjonen og så eksen brukte bildene jeg hadde tatt 2 måneder etter brudd, men du kjenner jo eksen din og kanskje han ikke bryr seg i det hele tatt. Spesielt om han slo opp ville jeg brydd meg mindre om bildebruk om jeg var deg 😊

Men han ser det jo ikke, om han ikke selv er på Tinder … Om TS klipper ham ut av bildet eller bildet er fra en spesielt viktig anledning for dem, er jeg enig.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Helene1982 said:

Men han ser det jo ikke, om han ikke selv er på Tinder … Om TS klipper ham ut av bildet eller bildet er fra en spesielt viktig anledning for dem, er jeg enig.

Nei, er han ikke på tinder spiller det jo ingen rolle. Ei heller om han slo opp. Bare satt meg veldig inn i situasjonen om eksen hadde brukt et bilde jeg tok under en romantisk kontekst rett etter bruddet og jeg hadde sett det hadde jeg blitt lei meg 😅

AnonymBruker
Skrevet

Huff for et problem. Er du sikker på at du ikke kan blåse problemstillingen enda mer opp? Opp til et nivå der det faktisk er et problem?

Anonymkode: 001ae...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...