Gå til innhold

Hvordan tolke denne klemmen fra en kollega? «Knipe litt» i huden min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ha seg en beta på si, that’s all.

Om en stund kan du risikere å befinne deg uten både samboer og jobb.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 20.21):

Nei, han kløp utenpå genseren, «grafset» på en måte, uten at det er så ille som det høres ut… litt som en katt som kvesser klørne sine (uten at det gjorde vondt). Er det vanlig når man klemmer en kollega? Han er min sjef, og 12 år eldre enn meg.. .

TS

Anonymkode: 159fd...17b

Dette er den typiske grafsen klemmen, litt mer avansert nivå av klemming. Han har altså tatt klemmingen til neste nivå

Gjest Ramona1970
Skrevet
Lurven skrev (2 timer siden):

Dette er den typiske grafsen klemmen, litt mer avansert nivå av klemming. Han har altså tatt klemmingen til neste nivå

Haha godt uttrykk :laugh:

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har fått flere 😜

Gratulerer, du er på god vei inn i utroskapet. Husker du den kommentaren som sa at du stadig bærer ved til bålet? Nå har du avansert til en kanne med bensin. Stakkars samboeren din.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 20.21):

Nei, han kløp utenpå genseren, «grafset» på en måte, uten at det er så ille som det høres ut… litt som en katt som kvesser klørne sine (uten at det gjorde vondt). Er det vanlig når man klemmer en kollega? Han er min sjef, og 12 år eldre enn meg.. .

TS

Det kommer litt an på om han er en «klemmer « eller ei . Klemmer han andre kollegaer også ? . Noen er raus med klemmene , andre ikke . Hvis han ikke klemmer andre kollegaer , ville jeg tolket klemmen som at han er «litt « interessert .

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Har fått flere 😜

Ah, nettopp. 

Det er urettferdig, men det er du som vil få dårligst rykte på arbeidsplassen... Ligge seg til topps. 

Anonymkode: 45735...432

AnonymBruker
Skrevet
On 1/6/2023 at 7:40 PM, AnonymBruker said:

Er dette en vanlig klem å gi en kollega? 

Det er ikke vanlig å gi en kollega klem, så det stopper liksom opp før man kommer så langt som dere.

Anonymkode: f39a6...885

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2023 den 18.13):

Vi er begge i forhold… så jeg har ikke opplagt flørtet med han, fordi jeg ikke vil være utro… jeg har nok flørtet litt sånn subtilt, da jeg ikke har klart å la være. Han vet at jeg liker han godt, men jeg har kun gitt uttrykk for at jeg liker hans personlighet og faglighet. Jeg prøver å slutte å være så betatt, men det er så vanskelig da han stadig gir meg sånne små signaler som gir flammer til bålet jeg prøver å slukke… 

eller er det bare innbilning…(?)

TS

Finn deg ny jobb, raskt!

AnonymBruker
Skrevet

Don't shit where you eat, og spesielt ikke når du allerede er i et forhold. 

Du burde egentlig bytte jobb.

Anonymkode: c18e1...0e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2023 den 18.53):

Særlig at du forsøker å «slukke bålet». Da hadde du ikke opprettet denne tråden. Å gruble høyt over dette på KG er å bære ved til bålet.

Anonymkode: 1f99f...dea

Haha ja, med tennvæske i andre hånda😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 21.08):

Tusen takk for godt svar. Han har gitt meg utrolig mange signaler, men mange er allikevel så diskre at jeg blir i tvil om jeg innbiller meg de. Noen har objektivt sett vært litt over streken… mulig han er flørtete av natur.. 

TS

Er han ledig på markedet?

AnonymBruker
Skrevet
Tough cookie skrev (På 14.3.2023 den 14.50):

Er han ledig på markedet?

Nei. Han har kone……

hva betyr dette?!!!!  Er det naturlig at de som har noen hjemme vil klemme slik på en kollega?? 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...