AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Jeg er kvinne, han er en mannlig kollega. Vi har gitt hverandre klemmer noen ganger; f.eks før/etter ferier, bursdager o.l. Jeg er sykt tiltrukket av han, og han har stadig gitt meg små komplimenter på utseende og personlighet. Klemmene vi har gitt før har vært mer forsiktige. Fikk klem av han nylig, for å ønske godt nyttår; hode mot hode, min ene hånd på hans skulder og den andre på hans rygg. Hans hånd rundt min skulder, den andre rundt midjen min og mot nedre del av ryggen. Sistnevnte hånd brukte han til å mildt «klype» meg noen ganger, altså som lette klapp der han tok litt tak i huden og gned litt. Jeg klarte ikke å la være, og klemte han litt hardere inn til meg da… blir jo helt satt ut av dette. Er dette en vanlig klem å gi en kollega? Anonymkode: 159fd...17b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Jeg har aldri klemt en kollega, så for meg hadde dette vært rart allerede der. Anonymkode: 41939...550 9 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Tok han handa under genseren din? Anonymkode: 1f99f...dea 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #5 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tok han handa under genseren din? Anonymkode: 1f99f...dea Nei, han kløp utenpå genseren, «grafset» på en måte, uten at det er så ille som det høres ut… litt som en katt som kvesser klørne sine (uten at det gjorde vondt). Er det vanlig når man klemmer en kollega? Han er min sjef, og 12 år eldre enn meg.. . TS Anonymkode: 159fd...17b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, han kløp utenpå genseren, «grafset» på en måte, uten at det er så ille som det høres ut… litt som en katt som kvesser klørne sine (uten at det gjorde vondt). Er det vanlig når man klemmer en kollega? Han er min sjef, og 12 år eldre enn meg.. . TS Anonymkode: 159fd...17b Selvfølgelig er det ikke vanlig. Anonymkode: 075c4...bcd 10 5
Andro Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 Nei, det er ikke vanlig, og du ligger unna sjefen din. Det blir bare spetakkel etterpå om du innleder et forhold til en overordna. La det ligge. 8 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #8 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, han kløp utenpå genseren, «grafset» på en måte, uten at det er så ille som det høres ut… litt som en katt som kvesser klørne sine (uten at det gjorde vondt). Er det vanlig når man klemmer en kollega? Han er min sjef, og 12 år eldre enn meg.. . TS Anonymkode: 159fd...17b 🤢 Og hvor gammel er du? Ikke vanlig oppførsel fra en sjef! Anonymkode: c4fde...52a 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #9 Skrevet 6. januar 2023 Liker ikke denne klemmingen på jobba ass! Men om deres er single og tiltrukket av hverandre er det vel bare å kjøre på☺️ Anonymkode: 42c98...306 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #10 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 🤢 Og hvor gammel er du? Ikke vanlig oppførsel fra en sjef! Anonymkode: c4fde...52a Jeg er 33. Men det var veldig diskre «klyping», litt sånn forsiktige bevegende tak - så ikke åpenbart noe klåing liksom… vanskelig å sette ord på. Det fikk meg satt ut, og det var «mer» klem enn før. Han har ved flere anledninger satt seg helt inntil meg i sofa i lunsjpauser også, sånn helt inn til knærne og leggene. TS Anonymkode: 159fd...17b
AprilLudgate Skrevet 6. januar 2023 #11 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 33. Men det var veldig diskre «klyping», litt sånn forsiktige bevegende tak - så ikke åpenbart noe klåing liksom… vanskelig å sette ord på. Det fikk meg satt ut, og det var «mer» klem enn før. Han har ved flere anledninger satt seg helt inntil meg i sofa i lunsjpauser også, sånn helt inn til knærne og leggene. TS Anonymkode: 159fd...17b Ok. Så du vil pule sjefen. Hvor tenker du dette går da? Sånn i etterkant av liggingen? 6 7
Kipling Skrevet 6. januar 2023 #12 Skrevet 6. januar 2023 Høres for meg ut som at han syns det var ekstra deilig å kjenne litt på deg. Dette er jo sånn typisk ting man kan gjøre som likevel er innenfor "plausible deniability" i tilfelle du ikke skulle likt det. Det er vel noe av poenget med at du ikke er sikker, fordi han med vilje gjorde det på en måte som ikke var opplagt. Han ville tatt rimelig mye risiko med å legge an på en yngre kvinnelig ansatt dersom han gjorde det på en opplagt måte som ikke kunne bortforklares, og hun virkelig mislikte det. Om det er lurt å date sjefen sin er en annen diskusjon jeg ikke legger meg opp i, men som sagt det høres ut som at han syns det var deilig å få tatt litt ekstra på deg, så jeg vil jo gjette at han også er tiltrukket. Om du finner ut at du vil prøve å få noe til å skje (og jeg sier ikke at det er en god ide) så ville jeg prøvd å skape flere muligheter for at han kan ta på deg eller tilbringe tid med deg. Men poenget er at det må være muligheter hvor han kan velge å gjøre det eller ikke gjøre det, så vi snakker ikke om å "snuble" og lande i fanget hans eller noe. Dersom han er interessert så vil jeg tro at han hiver seg over de mulighetene, og da har du svaret. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #13 Skrevet 6. januar 2023 Kipling skrev (16 minutter siden): Høres for meg ut som at han syns det var ekstra deilig å kjenne litt på deg. Dette er jo sånn typisk ting man kan gjøre som likevel er innenfor "plausible deniability" i tilfelle du ikke skulle likt det. Det er vel noe av poenget med at du ikke er sikker, fordi han med vilje gjorde det på en måte som ikke var opplagt. Han ville tatt rimelig mye risiko med å legge an på en yngre kvinnelig ansatt dersom han gjorde det på en opplagt måte som ikke kunne bortforklares, og hun virkelig mislikte det. Om det er lurt å date sjefen sin er en annen diskusjon jeg ikke legger meg opp i, men som sagt det høres ut som at han syns det var deilig å få tatt litt ekstra på deg, så jeg vil jo gjette at han også er tiltrukket. Om du finner ut at du vil prøve å få noe til å skje (og jeg sier ikke at det er en god ide) så ville jeg prøvd å skape flere muligheter for at han kan ta på deg eller tilbringe tid med deg. Men poenget er at det må være muligheter hvor han kan velge å gjøre det eller ikke gjøre det, så vi snakker ikke om å "snuble" og lande i fanget hans eller noe. Dersom han er interessert så vil jeg tro at han hiver seg over de mulighetene, og da har du svaret. Tusen takk for godt svar. Han har gitt meg utrolig mange signaler, men mange er allikevel så diskre at jeg blir i tvil om jeg innbiller meg de. Noen har objektivt sett vært litt over streken… mulig han er flørtete av natur.. TS Anonymkode: 159fd...17b
Kipling Skrevet 6. januar 2023 #14 Skrevet 6. januar 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk for godt svar. Han har gitt meg utrolig mange signaler, men mange er allikevel så diskre at jeg blir i tvil om jeg innbiller meg de. Noen har objektivt sett vært litt over streken… mulig han er flørtete av natur.. TS Anonymkode: 159fd...17b Jo men det er nok det som er poenget. Har du gitt ham signaler som er så opplagte at han umulig kan være usikker på hva du føler? For om du ikke har gjort det opplagt, så kommer nok ikke han til å ville være opplagt med det heller for dersom han skulle ta feil og du ikke er interessert så er det plutselig en HR han ender opp med dersom han gjør noe som ikke er diskre nok. Mulig han er flørtete av natur, også mulig at han er en drittsekk som bare vil bruke deg for sex, who knows. Men om du syns at det er en god idee å utforske det, så ville jeg som sagt gitt ham noen muligheter til å ta på deg og å tilbringe tid med deg, og sett om han beit på, så og si. Det er et poeng at du bør gjøre det slik at det koster ham noe for å finne ut om han faktisk vil ha deg eller om han bare er flørtete og litt "handsy" av natur. En eller annen situasjon som vil være noe som en mann som liker deg vil se på som en flott mulighet, mens en som ikke egentlig er interessert vil se på som waste of time. Om dere to er de siste på jobben en dag kan du jo kommentere hvor sulten du er og spørre om han vil være med på å ta en matbit et sted i nærheten eller noe. Er han interessert så vil jeg tro han sier ja. Og når dere er der så kan du kommentere at du skulle ønske han var fysioterapeut eller massør eller noe for nakken din er så stiv, se om han tilbyr seg å massere den litt selv om han er "ufaglært". Gjør han det så kan du jo gi ham en klem for å takke, etc. Ingen av disse tingene er "over streken" fra din side dersom du tar feil, men er han interessert så er det lett for ham å takke ja for å komme nærmere deg uten å måtte gå over streken selv. Men som sagt, jeg sier ikke at det er en god ide å starte en romanse med sjefen. Mange som kommenterte at det er dumt, og de har et poeng, så tenk over hva du vil, ta et valg, og vær forsiktig om du går for det. Selv om han er interessert så er det ikke sikkert at han er interessert i det samme som du er.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 Nest gang vil ville jeg prøvd å kjenne etter om han har ereksjon. Legg låret litt inn mot skrittet hans. Anonymkode: 7149e...3fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #16 Skrevet 6. januar 2023 Jeg har en mannlig kollega som ofte kan gi meg en klem, stryke meg over ryggen eller "massere" litt på skuldrene mine når han går forbi pulten. Jeg har aldri opplevd han som flørtete, men han er en veldig omsorgsfull mann, som er veldig avslappet og komfortabel med kroppskontakt. Har sett han gjøre det samme med andre mannlige kollegaer også. Noen mennesker bare er sånn. Anonymkode: 3c13e...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #17 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er kvinne, han er en mannlig kollega. Vi har gitt hverandre klemmer noen ganger; f.eks før/etter ferier, bursdager o.l. Jeg er sykt tiltrukket av han, og han har stadig gitt meg små komplimenter på utseende og personlighet. Klemmene vi har gitt før har vært mer forsiktige. Fikk klem av han nylig, for å ønske godt nyttår; hode mot hode, min ene hånd på hans skulder og den andre på hans rygg. Hans hånd rundt min skulder, den andre rundt midjen min og mot nedre del av ryggen. Sistnevnte hånd brukte han til å mildt «klype» meg noen ganger, altså som lette klapp der han tok litt tak i huden og gned litt. Jeg klarte ikke å la være, og klemte han litt hardere inn til meg da… blir jo helt satt ut av dette. Er dette en vanlig klem å gi en kollega? Anonymkode: 159fd...17b Kjæresten min gjør dette. Begynner navnet hans på s? Anonymkode: c9319...221
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #18 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kjæresten min gjør dette. Begynner navnet hans på s? Anonymkode: c9319...221 Nei. Gjør han det på deg eller alle? TS Anonymkode: 159fd...17b
pudding Skrevet 7. januar 2023 #19 Skrevet 7. januar 2023 Dette er interessant. Jeg tenker at kollegaer/bekjente/ev venner klemmer rundt øvre del av rygg. Å klemme/klype rundt midje og nedre del av rygg er kanskje seksuelt???
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #20 Skrevet 7. januar 2023 Jeg ville tolket det som flørting. Anonymkode: a0f56...418 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå