Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg har vert på ultralyd (pga pcos) på sykehuset, har det kommet et notat på Helse-Norge med alle «funn» og målinger av cyster etc samme dag eller senest morgenen etter. Var på første ultralyd for 3 dager siden, da jeg er tidlig gravid, og jeg venter fremdeles på notatet inne på pasientjournalen min. Jeg fikk ikke vite noe mål på fosteret, og lurer derfor veldig på hva hun målte! 

er det en annen plass man finner slike notater nå som jeg er gravid? Eller skal det fremdeles egentlig komme i pasientjournalen ? 

Anonymkode: e5215...b99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk ikke noe notat etter rutinemessig ultralyd. Fikk notat etter ekstra ultralyd (vekstkontroll), overtidskontroll, epikrise fra fødselen samt notat etter en operasjon jeg måtte gjennom etterpå. Fikk altså bare notat fra «avvik», ingen av rutinekontrollene :) Vet ikke om det er sånn det er, eller om det var tilfeldig - men jeg fikk ingenting etter OUL allefall 👍🏼

Anonymkode: 2ec86...1d3

AnonymBruker
Skrevet

Bare en teori: kan det være at vi ikke får poliklinisk notat fordi undersøkelsen blir gjort av jordmor, og ikke lege? Jeg fikk med meg et ark med de mest vitale målene og termindato, men ikke noe notat på Helse Norge. Etter vekstkontrollene mot slutten av svangerskapet, som ble gjennomført av fødselslege, er det notat etter hver undersøkelse. 

Anonymkode: 523d2...90c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare en teori: kan det være at vi ikke får poliklinisk notat fordi undersøkelsen blir gjort av jordmor, og ikke lege? Jeg fikk med meg et ark med de mest vitale målene og termindato, men ikke noe notat på Helse Norge. Etter vekstkontrollene mot slutten av svangerskapet, som ble gjennomført av fødselslege, er det notat etter hver undersøkelse. 

Ts her. Jeg var hos lege denne gangen. Jeg fikk ikke vite noen mål verken på noe ark eller muntlig.. 

Anonymkode: e5215...b99

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen notater i journalen min etter ul på sykehuset. Finner bare innkallingsbrev, epikrise fra innleggelse og litt diverse, men ingenting fra ultralyd, verken nåværende eller forrige. 

Anonymkode: f0ad9...c55

AnonymBruker
Skrevet

Fikk ikke notat fra OUL, men fikk fra ultralyd i uke 32 og 36.

Anonymkode: 91fc3...028

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ingenting i Helse-Norge etter OUL, men fikk med et printet ark med resultater. SUS.

Anonymkode: 8c244...ec5

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke papirene der og da? 

Anonymkode: d123e...30e

AnonymBruker
Skrevet
On 1/6/2023 at 8:35 PM, AnonymBruker said:

Nei, har mange polikliniske notater fra jordmor på mitt helsenorge. Men ikke fra oul (selv om de andre undersøkelsene var tatt av samme jordmor) 

Anonymkode: d123e...30e

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg ligger det bare notater fra ekstra kontroller, ikke OUL. 

Anonymkode: d39e0...715

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...