AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 Er dette vanlig, eller grei å gjøre? Jeg bestilte en vare for over en uke siden, som skulle bli levert på tirsdag ettermiddag. Fikk SMS om at den var forsinket, ville bli levert neste dag. Neste dag samme melding og beskjed. Samme melding neste dag også. I dag fikk jeg SMS om at pakken kan hentes på Rema 1000 (post i butikk). Altså, hvorfor???? Jeg bestilte hjemlevering fordi det er en tung pakke, og jeg ikke har bil. Kan jeg klage på dette? Anonymkode: e7d86...128
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Bare å kontakte kundeservice. Har du betalt for hjemlevering, skal du stå på ditt. Anonymkode: 54c0b...a94 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 Jeg har vært borte i det samme fra Posten. Bestilte hjemlevering, var på plass og ventet, men ingen dukket opp. Så fikk jeg en dag eller to senere beskjed om at de hadde levert den til Post i butikk. Blir så irritert på Posten, for dette har skjedd flere ganger. Men tok kontakt med Fjellsport (som jeg hadde bestilt varen fra) og fikk refundert beløpet fra dem (og ba dem ta opp med Posten). I ditt tilfelle bør du vel ringe Postens kundeservice for å få dem til å gi beskjed om at varen skal bringes ut til deg til avtalt tid, siden du ikke har bil. Klart at du kan klage når de ikke oppfyller forpliktelsene sine! Anonymkode: 277e8...87e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå