Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjent en fyr i 3 år nå,vi har hatt sex 2 ganger ,og mye samtaler/snapp om det.Gan har sagt vi har møttes når det har vært slutt med dama.Vært mye til og fra med dem.Han har snakka mye stygt om hun til meg.Midt i en samtale på snapp nå blokka han meg.Kjenner jeg har lyst og sende hu meld og si at han er utro.Eller bare barnslig?

Anonymkode: 37b59...52d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville sagt ifra

Anonymkode: c281b...3db

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er litt redd han sitter og leser det,jeg fant henne på insta/face så må sende en meld der.Mulig han blokka meg for at hun har lest mine meld til han.Ts

Skrevet

Hva ønsker du å oppnå? Du har vel ingenting med deres forhold å gjøre... ja, det er ekstremt barnslig å gi beskjed til henne fordi han blokkerte deg på snap. 

• Liker 2
Skrevet

Når det kun er for din egen smålige vinning så tenker jeg du kan gi faen. Du har ment dette har vært helt innafor helt til han blokkerte deg, så da har du ikke noe ønske om å hjelpe likevel.

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig enig i at det er barnslig,er bare siste gang vi møttes så ba han meg ikke si noe til henne.Etter det fikk jeg litt vekker,og prøvd kutte han ut,men jeg er veldig svak for han.Men jeg har tenkt på henne,men får tenke dem får ordne opp selv,like greit.Jeg kunne aldri vært seriøs med han og det vet han.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gått en f i meg, og hadde sagt fra😈

Anonymkode: b820d...1dc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er egentlig enig i at det er barnslig,er bare siste gang vi møttes så ba han meg ikke si noe til henne.Etter det fikk jeg litt vekker,og prøvd kutte han ut,men jeg er veldig svak for han.Men jeg har tenkt på henne,men får tenke dem får ordne opp selv,like greit.Jeg kunne aldri vært seriøs med han og det vet han.

Gi beskjed for hennes del dersom du har tenkt å blokkere ham og aldri se ham igjen. Du fortjener noe bedre enn en sånn fyr!! Ikke gi beskjed om det er fordi du ønsker å "vinne" ham. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, fred og bevare. Hold deg heller unna fyren. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (30 minutter siden):

Når det kun er for din egen smålige vinning så tenker jeg du kan gi faen. Du har ment dette har vært helt innafor helt til han blokkerte deg, så da har du ikke noe ønske om å hjelpe likevel.

Hahaha, jævlig bra sagt! Og SÅ sant. 

Anonymkode: 5244b...999

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (11 minutter siden):

Gi beskjed for hennes del dersom du har tenkt å blokkere ham og aldri se ham igjen. Du fortjener noe bedre enn en sånn fyr!! Ikke gi beskjed om det er fordi du ønsker å "vinne" ham. 

Ønsker ikke vinne han,fikk helt avsmak for hva han sa om denne dama sist.Syntes synd på henne som har blitt lurt hele dems forhold.Han tenner ikke på henne,hun er for høy,hun er for tynn,dem er bare venner,hun har vært der før han når han var kriminell,han orker ikke ha sex med henne.Men han kontakter meg stort sett bare når han har tatt litt kokain.Han har også sendt meg snapp av dama når hu sover.🙈

Skrevet

Hvis dere har møttes når det er har vært slutt mellom dem, hva skal du egentlig si fra om? Og hva ønsker du egentlig å oppnå med det? Bevares, han er sikkert en idiot, men jeg synes egentlig det bare høres stakkarslig ut...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (Akkurat nå):

Hvis dere har møttes når det er har vært slutt mellom dem, hva skal du egentlig si fra om? Og hva ønsker du egentlig å oppnå med det? Bevares, han er sikkert en idiot, men jeg synes egentlig det bare høres stakkarslig ut...

Det er sant,jeg ble bare irritert og skuffa.Men han er en idiot.Så får dem i grunn bare styre på.Kansje hu allerede vet men godtar det å.Han er blokka fra mitt liv.Han har sagt det har vært slutt,men aner ikke.Løgn faller han vel naturlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ønsker ikke vinne han,fikk helt avsmak for hva han sa om denne dama sist.Syntes synd på henne som har blitt lurt hele dems forhold.Han tenner ikke på henne,hun er for høy,hun er for tynn,dem er bare venner,hun har vært der før han når han var kriminell,han orker ikke ha sex med henne.Men han kontakter meg stort sett bare når han har tatt litt kokain.Han har også sendt meg snapp av dama når hu sover.🙈

Æsjjj… at du er med på dette…

Anonymkode: 035fe...198

• Liker 2
Skrevet

Kan vi ikke lage en samletråd på dette temaet? "Skal jeg si noe?" Etc etc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller bare barnslig?

Jævlig barnsli og hevngjerrig. 
Han er ikke utro ved å ha seg med deg når det har vært slutt mellom dem.
Du blir ikke mer populær av å lage faenskap for dem. Glem det.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud si det til dama hans, det er så sykt slemt å bare la henne gå uvitende om dette. Du er innblandet i dems forhold allerede. Vær voksen, si ifra. Gi henne en sjans til å gå fra ham.

Anonymkode: ae4cf...57b

• Liker 1
Skrevet

Hva hvis rollene var byttet om? Hadde du ville visst om din kjæreste var utro, snakket stygt om deg osv.? 

AnonymBruker
Skrevet

Ville sagt fra så lenge du kan gi hun datoer han har ligget med deg og kan bevise han har skrevet til deg. Hvis du ikke husker dato eller har bevis kommer hun bare til å tro på han når han forsvarer seg med at du er en crazy bitch han avviste 

Anonymkode: cc465...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...