AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Del Skrevet 6. januar 2023 Jeg som selv blir mobbet for min tro av mine nærmeste vil gi noen gode trøstende ord til andre som er i samme båt♥️ fortsett å tilgi gi dem kjærlighet vær rettferdig og fokuser på det som teller. For Herrens øyne følger de rettferdige, og hans øre lytter til deres bønn. Men Herrens ansikt er vendt mot dem som gjør det onde. 13 Hvem kan gjøre dere noe ondt hvis dere brenner for det gode? 14 Men salige er dere om dere lider for rettferdighets skyld. Vær ikke redde for dem, og la dere ikke skremme, 15 men hold Kristus hellig som Herre i hjertet! Vær alltid klare til forsvar når noen krever dere til regnskap for det håp dere eier. 16 Men gjør det ydmykt og med gudsfrykt, så dere kan ha en god samvittighet. Da vil de som baktaler dere for deres gode livsførsel i Kristus, bli gjort til skamme med sine beskyldninger. 17 Det er bedre å lide, om Gud så vil, når en gjør det gode, enn når en gjør det onde. Anonymkode: ac301...5b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Del Skrevet 6. januar 2023 Its the 10 crack commandments Anonymkode: 2a452...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dibona Skrevet 6. januar 2023 #3 Del Skrevet 6. januar 2023 Gud tilgir ondt gjort, for Gud er den Tilgivende. Gud elsker Hitler like mye som Jesus, for Gud er Kjærlighet og den Gode. Gud dømmer ingen og ingenting. «Men Herrens ansikt er vendt mot dem som gjør det onde.» Nei. Gud vender Hans Lys og Tilgivelse til de som gjør det onde, om de bare ber om det, for Gud er den Bønn-Hørende og Mest Gode. Du får det til å se ut som om Gud dømmer eller på noen som helst måte ikke liker de som gjør ondt, noe som er FEIL. Jeg gjorde selv urett mot min egen sjel når brukte min fri vilje til å servere ondskap, samma ondskap som prøvde å utslette meg noen minutter etter, men faila, ved min Sjelen’s makt. Og jeg ba om tilgivelse og ble tilgitt, av Gud, i hva var en brutal og super-spirituell, opplevelse. Gud er Kjærlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Del Skrevet 6. januar 2023 Dibona skrev (5 minutter siden): Gud tilgir ondt gjort, for Gud er den Tilgivende. Gud elsker Hitler like mye som Jesus, for Gud er Kjærlighet og den Gode. Gud dømmer ingen og ingenting. «Men Herrens ansikt er vendt mot dem som gjør det onde.» Nei. Gud vender Hans Lys og Tilgivelse til de som gjør det onde, om de bare ber om det, for Gud er den Bønn-Hørende og Mest Gode. Du får det til å se ut som om Gud dømmer eller på noen som helst måte ikke liker de som gjør ondt, noe som er FEIL. Jeg gjorde selv urett mot min egen sjel når brukte min fri vilje til å servere ondskap, samma ondskap som prøvde å utslette meg noen minutter etter, men faila, ved min Sjelen’s makt. Og jeg ba om tilgivelse og ble tilgitt, av Gud, i hva var en brutal og super-spirituell, opplevelse. Gud er Kjærlighet. Sant det. Han tilgir bare hvis man vender fra ondt til godt på alle områder og man ber om tilgivelse. Men der er hardt og vanskelig! Derfor vil ikke dem fleste greie det! Gud hater ondskap! Han gir ikke lys til dem som gjør ondt. Bare hvis dem vender seg helt om! Anonymkode: ac301...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dibona Skrevet 6. januar 2023 #5 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sant det. Han tilgir bare hvis man vender fra ondt til godt på alle områder og man ber om tilgivelse. Men der er hardt og vanskelig! Derfor vil ikke dem fleste greie det! Gud hater ondskap! Han gir ikke lys til dem som gjør ondt. Bare hvis dem vender seg helt om! Anonymkode: ac301...5b4 Ja, du må be. Bønn er en virkelig ting som Gud hører og kan svare positivt til. Men Gud hater ingenting. Men fri vilje er virkelig, og velger man å servere ondskap så vil det få konsekvenser aka karma. Det er bare slikk Gud har skapt, konstruert, super-designet virkeligheten, i Hans ubegrenset Intelligens. Og ingen er over det dens Lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Del Skrevet 6. januar 2023 Dibona skrev (5 minutter siden): Ja, du må be. Bønn er en virkelig ting som Gud hører og kan svare positivt til. Men Gud hater ingenting. Men fri vilje er virkelig, og velger man å servere ondskap så vil det få konsekvenser aka karma. Det er bare slikk Gud har skapt, konstruert, super-designet virkeligheten, i Hans ubegrenset Intelligens. Og ingen er over det dens Lover. Proverbs 6-16 There are six things that the Lord hates, seven that are an abomination to him: haughty eyes, a lying tongue, and hands that shed innocent blood, a heart that devises wicked plans, feet that make haste to run to evil, a false witness who breathes out lies, and one who sows discord among brothers Psalm11:15 The Lord tests the righteous, but his soul hates the wicked and the one who loves violence. Det er masse andre vers som sier hva gud hater. Selv om gud hater ondskap oppfordrer han oss til å gjøre det samme men samtidig vise kjærlighet til dem som gjør ondt. Man skal hate ondskapen demonene satan ikke personen selv 😊 det finnes noen vers som beskriver dette. Anonymkode: ac301...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #7 Del Skrevet 6. januar 2023 Dibona skrev (9 minutter siden): Ja, du må be. Bønn er en virkelig ting som Gud hører og kan svare positivt til. Men Gud hater ingenting. Men fri vilje er virkelig, og velger man å servere ondskap så vil det få konsekvenser aka karma. Det er bare slikk Gud har skapt, konstruert, super-designet virkeligheten, i Hans ubegrenset Intelligens. Og ingen er over det dens Lover. Leser du bibelen? Anonymkode: ac301...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 12. januar 2023 #8 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 19.06): Leser du bibelen? Anonymkode: ac301...5b4 Ser ikke ut til å hjelpe stort. Det er over 45.000 kristne kirkesamfunn i verden. Alle med sine egne unike oppfatninger av bibelen og religionen. Selv kan jeg ikke telle på én hånd de jeg har i gangavstand hjemmefra engang. Når følgerne har så mye uenighet om "sannheten" seg imellom, anser jeg bibelen som ekstremt åpen for tolkning i alle mulige retninger, og således som en særdeles dårlig/upålitelig "kilde". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #9 Del Skrevet 13. januar 2023 Dibona skrev (På 6.1.2023 den 18.57): Ja, du må be. Bønn er en virkelig ting som Gud hører og kan svare positivt til. Men Gud hater ingenting. Men fri vilje er virkelig, og velger man å servere ondskap så vil det få konsekvenser aka karma. Det er bare slikk Gud har skapt, konstruert, super-designet virkeligheten, i Hans ubegrenset Intelligens. Og ingen er over det dens Lover. Fått deg ny bruker Conal? Anonymkode: 49e52...328 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 16. januar 2023 #10 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Dibona skrev (På 6.1.2023 den 18.40): Gud tilgir ondt gjort, for Gud er den Tilgivende. Gud elsker Hitler like mye som Jesus, for Gud er Kjærlighet og den Gode. Gud dømmer ingen og ingenting. «Men Herrens ansikt er vendt mot dem som gjør det onde.» Nei. Gud vender Hans Lys og Tilgivelse til de som gjør det onde, om de bare ber om det, for Gud er den Bønn-Hørende og Mest Gode. Du får det til å se ut som om Gud dømmer eller på noen som helst måte ikke liker de som gjør ondt, noe som er FEIL. Jeg gjorde selv urett mot min egen sjel når brukte min fri vilje til å servere ondskap, samma ondskap som prøvde å utslette meg noen minutter etter, men faila, ved min Sjelen’s makt. Og jeg ba om tilgivelse og ble tilgitt, av Gud, i hva var en brutal og super-spirituell, opplevelse. Gud er Kjærlighet. Er du den nye conal? Endret 16. januar 2023 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå