AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Skrevet 6. januar 2023 De skal instalere nye varmeovner til meg, noe jeg setter pris på så klart Men nå er jeg ikke hjemme til helgen, og jeg ønsker ikke at noen går inn til meg uten mitt tillsyn. Har tillbydd om å sette opp panelovnene selv, dersom mine tidspunkter ikke passer dem. Jeg betaler leie, aldri noen forsinkelser, har heller ikke noe å skjule. Men det er jo mitt bosted, og jeg føler det er fryktelig ubehagelig at noen skal være der uten at jeg er tilstedet. Anonymkode: f7cf0...363
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Skrevet 6. januar 2023 Nei, det kan du trygt si nei til. Vi leier ut selv, og man kan kun låse seg inn ved sterk mistanke om at noe blir ødelagt (vannlekkasje f.eks), og da skal det også varsles. Bare gi beskjed om at det ikke passer den helgen Anonymkode: 332d4...956
Contikken Skrevet 6. januar 2023 #3 Skrevet 6. januar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det kan du trygt si nei til. Vi leier ut selv, og man kan kun låse seg inn ved sterk mistanke om at noe blir ødelagt (vannlekkasje f.eks), og da skal det også varsles. Bare gi beskjed om at det ikke passer den helgen Anonymkode: 332d4...956 Enig!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Skrevet 6. januar 2023 Du kan be de vente ja ☺️ Anonymkode: 8c44e...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå